تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۴
۰
plusresetminus
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان خبر داد؛

محور بزرگراهی جیرفت به کهنوج بیشترین محور پر تردد ۱۳ نوروز

مجتبی محمودی گفت: میزان ترددهای ثبت شده به گونه ای مشخص است که حجم و مسیر سفرها نسبت به ۲ سال گذشته قبل از کرونا تغییر کرده است.
محور بزرگراهی جیرفت به کهنوج بیشترین محور پر تردد ۱۳ نوروز
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به آمار استخراجی از سامانه‌های تردد شمار جاده‌ای در جنوب کرمان گفت: محور جیرفت_ کهنوج_ منوجان با ثبت ۱۳ هزارو ۴۹۰ تردد رتبه اول تردد را ثبت کرد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: محور جیرفت_ جبالبارز با ثبت ۱۳۲۳۸ تردد و محور جیرفت_ بافت_ دلفارد با ثبت ۱۰۶۰۸ تردد در رتبه‌های اول تا سوم تردد ۱۳ نوروز ثبت دوربین‌های این اداره‌کل شد.
 
وی محور جیرفت_ دهبکری با ۱۲۱۹۰ تردد، محور جیرفت_ اسفندقه محدوده جاده فرودگاه با ۹۵۲۷ تردد، محور کهنوج _منوجان با ثبت ۷۷۸۳ تردد جاده‌ای محور کهنوج قلعه‌گنج با ثبت ۶۵۷۹ تردد، و محور فاریاب زیارتعلی با ثبت ۳۱۶۴ تردد را در رتبه‌های بعدی ثبت تردد جاده‌ای عنوان کرد.
 
محمودی بیان کرد: این آمار خروجی سامانه‌های تردد شمار مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جنوب استان کرمان از ساعت ۶ بامداد امروز تا ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه امشب است که با توجه به روند ترددها تا پایان امشب این اعداد تغییر خواهد کرد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه از میزان ترددهای ثبت شده به گونه‌ای مشخص است که حجم و مسیر سفرها نسبت به ۲ سال گذشته قبل از کرونا تغییر کرده است و به نوعی تقسیم سفر در محورها و تفرجگاه‌ها توسط مردم صورت گرفته است.
 
وی با تقدیر از همکاران مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جنوب کرمان و آماده باش نیروهای راهداری در این ایام خاطر نشان کرد: با همکاری دستگاه‌های مسئول از ابتدای بامداد امروز همکاری خوبی رقم خورد که امیدواریم فردا صبح خبرهای خوشحال کننده‌ای از رخ ندادن تصادف در جاده‌های جنوب کرمان در روز ۱۳ نوروز مخابره کنیم که این بهترین عیدی نیروهای امدادی است که با تمام توان امروز در جاده‌ها و همراه مسافران و گردشگران حضور داشتند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdchmmnzw23ni6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما