تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۲
۰
plusresetminus
مولوی یونس چاهانی گفت: چنانچه بیانات رهبر حکیم انقلاب را در عرصه های مختلف سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم بر تمام مشکلات غلبه خواهیم کرد.
ضرورت تبیین عنوان نامگذاری سال در میدان عمل/ غلبه بر مشکلات با سرلوحه قرار دادن بیانات رهبری در عرصه های مختلف
مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه محور نامگذاری عنوان سال از سوی مقام معظم رهبری در زمینه اشتغال انتخاب شده است، گفت: اشتغال مسئله بسیار مهمی است که امروز دغدغه بسیاری از جوانان است.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با تأکید بر اینکه با همت راسخ مشکلات پیش رو حل خواهد شد، ابراز کرد: امیدوار هستیم که تبیین عنوان نامگذاری سال به درستی انجام شود.

وی بیان کرد: من انتقادی به دولت های قبل ندارم؛ اما برخی جاها مشاهده می کردیم که انجام کار در حد عکس و قیچی کردن روبان بود و نتیجه کار مشخص نبود.

ضرورت تبیین عنوان نامگذاری سال در میدان عمل

مولوی شهیکی اظهار کرد: امیدوار هستیم، همان گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند، شعار سال به مرحله میدان و عمل بیاید و اقدامات لازم در این زمینه انجام شود که ملت احساس امیدواری کنند و آنچه که دشمنان می خواهند برآورده نشود.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: هدف دشمن این است که شکست ملت ایران را هر روز ببیند و بنابراین داریم دشمن را با عملکردمان ناکام بگذاریم.

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: ملت ایران در طول سالیانی که گذشت همواره دچار مشکلات بوده اند و دشمنان تلاش داشته اند که این سال ها ر ا برای همه ما تلخ کنند؛ اما ما توانستیم در میدان عمل موفق شویم.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هر ساله در ابتدای سال برای ملت ایران و عموم مسلمانان و ملل جهان سخنرانی می کنند، اظهار کرد: بیانات معظم له در خصوص غلبه بر مشکلات، بیماری کرونا، تحریم، فشارهای خارجی و شکست استکبار بود.

غلبه بر مشکلات با سرلوحه قرار دادن بیانات رهبری در عرصه های مختلف

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با حضور دانشمندان خود توانست تا حد زیادی بر مسائل ویروس کرونا فائق بیاید و همچنین ما توانستیم فشارهای خارجی را پشت سر بگذاریم.

مولوی چاهانی بیان کرد: محور دیگر سخنان رهبر فرزانه انقلاب توجه بر معیشت و اقتصاد و رفع مشکلات در این عرصه بود.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج با تأکید بر اینکه مشکلات موجب تکامل، رشد و پیشرفت زندگی بشریت می شود، اظهار کرد: طی چندین سال گذشته مقام معظم رهبری عناوین سال را در عرصه تولید نامگذاری می کنند.

وی با بیان اینکه چنانچه بیانات رهبر حکیم انقلاب را در عرصه های مختلف سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم بر تمام مشکلات غلبه خواهیم کرد، خاطر نشان کرد: با وجود تمام مشکلات در کشور، این ملت سراپا ایستاده است و ملت ایران، این نظام را که با خون شهدا به دست آمده، را حفظ خواهند کرد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjvievxuqe8hz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما