تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۳
۰
plusresetminus
سلطانی گفت: با ورود شورای حفظ حقوق بیت المال 470هکتار از اراضی شهر محمد آباد در شهرستان ریگان تعیین تکلیف شدند که این مهم باعث کاهش پرونده های اختلافات ملکی در سطح شهرستان می شود.
۴۷۰هکتار از اراضی شهر محمد آباد در شهرستان ریگان تعیین تکلیف شدند
به گزارش راه آرمان، امین سلطانی زرندی قبل از ظهر امروز در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان ریگان در سال جدید که در محل دادگستری این شهرستان، برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه یکی از ثمرات جلسات قبل این شورا تعیین تکلیف اراضی شهر محمد اباد بود و بزودی شاهد ایجاد نقشه جامعی از کل قطعات املاک پلاک محمدآباد خواهیم بود.

این مقام قضایی تاکید کرد: با تحقق کامل این فرایند یقینا دست افراد سودجو و زمین خوار از تعدی به اراضی ملی و دولتی قطع خواهد شد.

سلطانی از همکاری فرمانداری و ادارات دولتی متولی جهت تعیین تکلیف این اراضی تقدیرکرد و گفت: معضلات موجود در بحث زمین در سطح شهرستان عوامل متعددی دارد که یکی از این عوامل واگذاری های بدون ضابطه از طرف بعضی از ارگانها بوده که مجموعه قضایی شهرستان درحال حاضر بدنبال حل این مشکل است.

رییس دادگستری ریگان همچنین از اختصاص شعبه اول حقوقی این شهرستان جهت رسیدگی به پرونده های ملکی خبر داد و گفت: در این شعبه پرونده های افراز اراضی و اختلافات بین ادارات دولتی با مالکین خصوصی در حال رسیدگی می باشد و امیدواریم با صدور آراء متقن مشکلات موجود مرتفع گردد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcb9sb8wrhb59p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما