تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۳
۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، امام جمعه شهر راین در پی حادثه تلخ حرم مطهر رضوی بیانیه ای صادر کرد.
امام جمعه راین  در پی حادثه تلخ حرم رضوی بیانیه ای صادر کرد
به گزارش "راه آرمان" حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، امام جمعه شهر راین در پی حادثه تلخ حرم مطهر رضوی بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
بریزید خونها را، این نهضت باید زنده بماند، بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.‌‏ ‌‎
امام خمینی(ره)
در ماه مبارک رمضان، دست ناپاکی از آستین جهل بیرون آمد؛ و موجب شهادت و مجروحیت سه نفر از زائران حرم مطهر رضوی شد.
این حادثه تلخ، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات روحانیت است که در عین مظلومیت، سینه خود را آماج حملات معاندین قرار داده و از هیچ تهدیدی نمی هراسد.

ملت شریف ایران با تحلیل درست این واقعه و شناخت دقیق دسیسه‌های مستکبرین؛ فریب تفرقه‌ افکنی‌ها و تلاش دشمنان در به جان هم انداختن مسلمانان را نخواهند خورد، و با اتحاد و انسجام، و صبر و بصیرت، هر چه فریاد دارند، بر سر دشمنان حقیقی امت اسلام، یعنی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و رژیم خبیث صهیونیستی کشیده؛ و تا نابودی کامل کفر و جهل و تکفیر از پای نخواهند نشست.

اینجانب ضمن ابراز تأسف و تاثر نسبت به این واقعه تلخ؛ و تبریک و تسلیتِ شهادت روحانی مخلص و جهادگر، و برادر دو شهید معزز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی، به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان و مردم شهیدپرور ایران اسلامی، ضمن ریشه یابی این حادثه، اعمال قانون و برخورد قاطع؛ همراه با اقتدار و فوریت، با عوامل این واقعه تاسف‌بار را خواستارم.

از خداوند متعال برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل، و برای آن شهید سرافراز علو درجات، و برای مجروحین عزیز شفای عاجل را از خداوند متعال مسألت می‌ نمایم.


علی اکبر علیدادی سلیمانی 
امام جمعه راین



انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcb80b8arhb5gp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما