تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۵
۰
plusresetminus
مراسم تکریم ریاست سابق و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش ماهان، باحضور سرپرست معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان ، ائمه جمعه بخش ماهان ، مسئولین و فرهنگیان صبح امروز در سالن آموزش و پرورش برگزار شد.
مراسم تکریم ریاست سابق و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش ماهان
به گزارش "راه آرمان" سادات حسینی دراین مراسم گفت: تغییر و تحول ضرورت یک جامعه فعال و پویاست که باید طی سالیان، این امر جهت ارتقا آن دستگاه صورت گیرد تا بتواند به آرمان ها و اهداف خود برسد.

سرپرست معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان عنوان کرد: آموزش و پرورش اساس و ریشه همه تحولات در جامعه است و نقش راه آموزش و پرورش سند تحول بنیادین و سرمایه گذاری بر روی جوانان، نوجوانان و آیندگان کشور است.

وی رسالت در نظام آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت را رسالت سنگین دانست و گفت: برای تربیت انسان‌های کارآمد و شخصیت‌های بزرگ باید همه دست در دست هم دهیم و علم همراه با حکمت آمیخته شود.

سادات حسینی،حضور همه مسئولین منطقه ماهان را در جلسه ، نشانگر تعلق خاطر همگان به آموزش وپرورش دانست و اشاعه این فرهنگ را در جامعه ارزشمند دانست .

وی درپایان از زحمات و تلاشهای بی وقفه حمید رضا شیخ پور ریاست سابق اداره  در حوزه های مختلف آموزش و پرورش و همچنین از همراهی وی در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی تشکر و قدردانی نمود و برای محسن خلیلی زاده رییس فعلی آموزش وپرورش ماهان  آرزوی موفقیت نمود.





انتهای پیام/ تاج الدینی
  https://armanekerman.ir/vdcbf0b88rhb58p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما