تاریخ انتشار :جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۰
۰
plusresetminus
امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرزندان حاج قاسم به نیابت از شهید قدس، ابتکار پیر خمین در زنده نگه داشتن نام فلسطین را در خیابان قدس و خیابان فلسطین در کرمان محقق می کنند.
راهپیمایی روز قدس در دیار کریمان/ گام هایی به نیابت از شهید قدس
به گزارش راه آرمان؛ ساعت 10:30 صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛ اینجا چهار راه توحید است و راهپیمایی روز جهانی قدس آغاز شده است و روزه داران کرمانی با پلاکاردهایی در دست گرد هم آمدند تا ندای حمایت از مظلومان فلسطین را دگربار سردهند.

امروز فرزندان حاج قاسم به نیابت از شهید قدس، ابتکار پیر خمین در زنده نگه داشتن نام فلسطین را در خیابان قدس و خیابان فلسطین در کرمان محقق می کنند.


 
مردمان مُلک سلیمانی برای ترویج آرمان های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرزندان خود، دست در دستان کودکان خود به صحنه حضور جهت حمایت از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین مهیای راهپیمایی روز جهانی قدس می شوند.






مردم دیار کریمان در هوای گرم اردیبهشت ماه با زبان روزه خواسته قلبی همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در آزادی قدس شریف را فریاد می زنند.

طنین شعارهای مرگ بر اسرائیل و القدس لنا از اعماق وجود مردم روزه دار یقینا لرزه بر اندام تلاویونشینان می اندازد.




در جمع راهپیمانان شاهد هستیم که مردم ولایتمدار و روزه دار شهر کرمان تمثال شهید قدس سپهبد شهید سلیمانی را با خود به همراه دارند.







انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcamin6y49num1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین