تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸
۰
plusresetminus
شهر گلباف از وجود پارک بهره مطلوبی نبرده، رسیدگی به این پارک از مطالبات جدی مردم این شهر است.
لزوم رسیدگی به پارک شهرک باهنر ده ملک گلباف
به گزارش راه آرمان؛ یکی از اعضای محله شهرک شهید باهنر ده ملک بخش گلباف ضمن تماس با ما، خواستار پیگیری موضوع تکمیل پارک کنار اداره راه و ترابری این بخش شد. 
 
به گفته وی این پارک فاقد آب، فضای سبز و امکانات بازی و تجهیزات ورزشی است. این شهروند با اشاره به اینکه بخش گلباف نیازمند یک پارک جنگلی است از مسئولان خواست، این مشکل را مرتفع کنند.

این شهر از وجود پارک بهره مطلوبی نبرده و محیط این پارک واقعا نامناسب است. رسیدگی به این پارک از مطالبات جدی مردم در این مدت بوده اما متأسفانه شهر با این قدمت و جمعیت از کمترین سرانه فضای سبز بهره‌مند است.

در حال حاضر پارک این شهر جلوه مناسبی ندارد و مردم تمایل به استفاده از آن برای کودکان خود نیستند.



 پارک شهرک ده ملک در مجاورت اداره راه و ترابری است و چند روز پیش به در خواست یکی از همشهریان از محل بازدید کردیم و بلافاصله با شهردار تماس گرفتیم.

ایمان پور سلطانی شهردار گلباف در گفتگو با راه آرمان؛ گفت:  یک استخر در بالای جنگل احداث  و توسط تانکر شهرداری آب مورد نیاز آن تامین شود.

وی افزود: لوله کشی در این پارک انجام و به صورت قطره ای درختان آبیاری انجام شوند.

پور سلطانی بیان کرد: به دلیل اینکه زمین منطقه ریگی است و آب زیاد به آن نفوذ نمی‌کند بهتر است به صورت قطره ای آبیاری شود و جهت اطلاع در چند روز گذشته 12 تانکر آب برای آبیاری فرستاده و جمع آوری زباله‌های محوطه پارک انجام شده است.

شهردار گلباف تصریح کرد: با توجه به اینکه موضوع در جلسه شورا مطرح شده است؛ قرار بر این است در ابتدا جدول کشی پارک انجام شود و بعد از آن چند وسیله بازی جدید خریداری و جایگزین وسایل بازی قدیمی شود و مشکل روشنایی پارک با نصب پایه چراغهای جدید که توسط خود شهرداری ساخته می‌شود مرتفع شود.

وی خاطر نشان کرد: به حول قوه الهی به زودی کار انجام و یک پارک زیبایی مانند پارک ولیعصر در ورودی شهر از سمت زمان آباد و یک پارک زیبا در ورودی شهر از سمت نی ببد برای استفاده همشهریان عزیز و مسافران خواهد شد.


انتهای پیام/ تاج الدینی
https://armanekerman.ir/vdch--nzv23nimd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما