تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۶
۰
plusresetminus
رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با پیشکسوتان فرهنگی « علی میر احمدی» و « سید محمود سجادی» دیدار و گفتگو کرد.
دیدار و تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از پیشکسوت فرهنگی “راینی”
به گزارش "راه آرمان"  رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه این دیدار ها ضمن تبریک هفته معلم و تقدیر از زحمات گرانقدر پیشکسوتان فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت گفت: بازنشستگان فرهنگی از جمله ظرفیت های ارزنده در عرصه تعلیم و تربیت هستند که نقش موثری در تربیت فرزندان بر عهده دارند.

وی افزود: آموزش و پرورش همواره نیازمند رهنمودها و تجربیات این عزیزان می باشد.

رضایی در ادامه افزود: آموزش و پرورش استان کرمان همواره آماده استفاده از تجربیات گران بهای بازنشستگان برای پیشرفت در کارها است و این عزیزان از نیروهای ارزشمند در حوزه تعلیم و تربیت هستند.

وی معلم را محور گفتمان تحول در جامعه دانست و تصریح کرد: امروز با افتخار باید بگوییم که معلمان همچنان در صدر قرار دارند و مرجع علمی و اخلاقی جامعه هستند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که پیشکسوتان فرهنگی نقش مهمی در تولید فکر دارند، گفت: این فرهیختگان گران‌سنگ گنجینه های آموزش و پرورش به حساب می‌آیند.

 رضایی با تأکید بر استفاده مدیران آموزش و پرورش از مشاوره امور بازنشستگان، خاطرنشان کرد: در پیگیری امور همکاران بازنشسته تمام ظرفیت ها و امکانات را به کار خواهیم گرفت.

بر پایه این گزارش: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام با پیشکسوتان فرهنگی « علی میر احمدی رئیس اسبق هئیت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان » و « سید محمود سجادی مدیر اسبق هسته گزینش آموزش و پرورش استان» دیدار و گفتگو کرد. 

انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcaoin6o49nui1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما