تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۰
۰
plusresetminus
بررسی میدانی شرایط فعالیت نانوایی های شهرستان جیرفت نشان می دهد، قیمت نان و آرد دولتی در بازار خرید و فروش نانوایی‌ها هیچ تغییری پیدا نکرده است.
مشکلی در روند توزیع و پخت نان در جیرفت وجود ندارد/ قیمت نان و آرد دولتی در بازار تغییری نکرده است
به گزارش راه آرمان؛ شهرستان جیرفت به عنوان قطب کشاورزی در جنوب کرمان است که همواره با کشاورزی هایی که در همه فصول سال در آن انجام می شود توانسته است نسبت به کاشت گندم نیز خوب عمل نماید.

کشاورزان با کشت مطلوب گندم در جیرفت توانسته اند نسبت به وجود آرد با کیفیت اقدام نمایند و این مهم توانسته است نانوایی ها را از لحاظ دارا بودن آرد بی نیاز کند.

این بی نیازی از آرد به همین نسبت باعث رضایت مردم از پخت نانوایی ها شده است که همواره مردم با حضور نانوایی ها تعداد نانی را که می خواهند می توانند خریداری کنند.

روح الله فدایی رئیس صنف و اتحادیه نانوایی‌هایی شهرستان جیرفت در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: با وجود سختی کاری که در کار و حرفه نانوایی‌ها وجود دارد ولی این صنف بحمدالله توانسته است در همه روزها به مردم خدمات ارائه نماید و تاکنون هیچ نانوایی به دلیل کمبود آرد تعطیل نشده است.
 
رئیس صنف و اتحادیه نانوایی‌هایی شهرستان جیرفت افزود: در بحث آرد نانوایی‌ها هیچ‌گونه خللی ایجاد نشده است و همانند روال گذشته پخت نان در همه نانوایی‌ها به قوّت خود باقی است و مردم با همان کمیّت و کیفیت اقدام به خرید نان می‌کنند.
 
وی بیان کرد: آرد به نرخ دولتی در بین نانوایی‌های سطح شهرستان جیرفت به قیمت مصوب قبل، توزیع می‌شود و این روند توزیع بدون اختلال در بازار نانوایی‌ها در موعدهای مقرر انجام می‌شود.
 
فدایی تصریح کرد: قیمت نان و آرد دولتی در بازار خرید و فروش نانوایی‌ها هیچ تغییری پیدا نکرده است و مردم با خیال آسوده می‌توانند هر روزه نان مصرفی خود را تهیه نمایند.
 
وی خاطر نشان کرد: دولت بابت قوت غالب و نان روزمره مردم تمام برنامه‌ریزی‌ها را انجام داده است و مردم به هیچ وجه نگران نباشند و تمام سعی و تلاش در جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم خواهد بود.
 
رئیس صنف و اتحادیه نانوایی‌هایی شهرستان جیرفت ابراز کرد: قیمت نان در نانوایی‌ها هیچ تغییری پیدا نکرده است و مردم با اطمینان خاطر می‌توانند با همان نرخ قبل اقدام به خرید نان نمایند و وضعیت توزیع آرد بدون هیچ گونه کمبودی در شهرستان جیرفت صورت می‌گیرد.
 
هیچ مشکل و خللی در روند توزیع و پخت نان در شهرستان جیرفت مشاهده نشده است

در ادامه یکی از مشتریانی که در حال خرید نان از نانوایی‌هایی سطح شهر بود گفت: با توجه به اینکه اکثر مردم روزانه نان تازه و گرم تهیه می‌کنند بحمدالله هیچ مشکل و خللی در روند توزیع و پخت نان در شهرستان جیرفت مشاهده نشده است و روزانه مردم با اطمینان خاطر و آسودگی اقدام به خرید نان با همان نرخ قبل می‌کنند.
 
وی افزود: نان به عنوان یکی از مهمترین و اساسی‌ترین قُوت در سفره‌های مردم به شمار می‌آید و بنابر اینکه کیفیت نان در بیشتر نانوایی‌های جیرفت مناسب است مردم تاکنون رضایت خود را از نانوایی‌های سطح شهر ابراز می‌کنند.
 
این مشتری نانوایی بیان کرد: توزیع روزانه و منظم نان در نانوایی‌ها به صورت مستمر در حال انجام است که این روند گاهاً حتی در روزهای تعطیل هم صورت می‌گیرد و مردم در این زمینه کمبودی را احساس نکرده‌اند.
 
وی ابراز کرد: صنف نانوایی‌ها بسیار قشر زحمت‌کش و فعالی هستند و با وجود گرما و سختی کاری که دارند ولی با تمام وجود به مردم نان ارائه می‌دهند و حتی در روزهایی که باید استراحت نمایند پخت نان را تعطیل نمی‌کنند.
 
این مشتری تصریح کرد: دولت هرگونه تصمیمی که اتخاذ نماید قطعاً و یقیناً به نفع مردم خواهد بود چرا که این دولتی مردمی و دلسوز تمام همت خود را بر خدمت صادقانه گذاشته است و تاکنون هم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.
 
وی خاطر نشان کرد: ارزش و برکت نان در سفرهای مردم بسیار زیاد است و این برکت که مصرف روزانه مردم است قطعاً باید با کیفیت مطلوب به مشتریان ارائه شود تا مردم رضایت کامل را از کیفیت داشته باشند.
 
مشتری نانوایی در ادامه گفت: مردم در کنار نانوایی‌ها و همراه این قشر زحمت‌کش هستند و با خدا قوّت و خسته نباشید سعی دارند کار و تلاش آن‌ها را ارج دهند.
 
آرد به عنوان مهمترین فرآورده حاصل از گندم و غذای اصلی بسیاری از مردم به شمار می‌آید

یکی دیگر از مشتریان نانوایی‌های شهرستان جیرفت گفت: آرد به عنوان مهمترین فرآورده حاصل از گندم و غذای اصلی بسیاری از مردم به شمار می‌آید که روزانه در سفره‌های مردم به وضوح مشاهده می‌شود که باید به کیفیت آن توجه ویژه‌ای شود.
 
وی افزود: نان به عنوان برکت سفره‌های مردم است و باید قدر این نعمت الهی را بیشتر بدانیم و سعی کنیم که ضایعات نان را کمتر نمائیم تا احیاناً اسرافی صورت نگیرد.
 
او در ادامه بیان کرد: کیفیت نان بستگی به دستگاهی که پخت نان با آن انجام می‌شود دارد و اکثر نانوایی‌های سطح شهرستان جیرفت از دستگاه‌های مجهر پخت نان برخوردار هستند و این به عنوان یک مزیت در نانوایی‌ها است.

 











انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdce7p8z7jh8wvi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما