تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۳
۰
plusresetminus
علیرضا خالقی مسئول موکب پایگاه شهید منتظری مسجد ولی عصر(عج) شهر کرمان گفت: به صورت خودجوش در این پویش و اجتماع سلام فرمانده شرکت کرده و اینکه به عشق امام زمان(عج) جمع شده ایم و از اینکه ما هم در سپاه حضرت بقیه الله(عج) هستیم، احساس خوبی داریم.
راه اندازی هیات دهه نودی های کرمان بعد از برگزاری پویش «سلام فرمانده»/خوشحالیم که در سپاه امام زمان(عج) هستیم
به گزارش راه آرمان؛ پویش «سلام فرمانده» عصر امروز همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد با سر سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها در محل مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان با حضور کودکان، نوجوانان، مردان و زنان دیار مُلک سلیمانی برگزار شد و مردم و به ویژه نوجوانان دهه نودی با حضور خودجوش خود در این پویش ارادات خود را به محضر حضرت بقیه الله امام زمان(عج) ابراز کردند.

عزیز زارعی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: در پویش عهد سلیمانی و اجتماع بزرگ سربازان امام زمان(عج) در محل مصلی امام علی علیه السلام ارائه خدمات فرهنگی و پخش شربت و شیرینی را برای زائران امام زمان(عج) خواهیم داشت.

مسئول موکب هیات المعراج الحسین شهر کرمان با اشاره به اینکه خدمات خود را در دهه کرامت در نقاط مختلف شهر کرمان خواهیم داشت، عنوان کرد: در این موکب تعداد 15 خادم مشغول به ارائه خدمات هستند.

وی بیان کرد: در این موکب بسته های فرهنگی در خصوص مباحث اعتقادی و امام زمان(عج) به نوجوانان دهه هشتادی و نودی اهدا می شود.

زارعی ابراز کرد: هیات المعراج الحسین شهر کرمان از جمله هیات های شروع کننده پویش عهد سلیمانی بود و دهه نودی های حاضر در این پویش بعد از برگزاری این مراسم، هیات دهه نودی های کرمان را تشکیل می دهند.

مسئول موکب هیات المعراج الحسین شهر کرمان خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای تفریحی و فرهنگی و برگزاری مراسمات در مناسبت های مختلف از جمله برنامه های مد نظر در هیات دهه نودی های کرمان است تا با فرهنگ احیا شعائر اهل بیت علیه السلام آشنا شوند.

علیرضا پور خالقی مسئول موکب پایگاه شهید منتظری مسجد ولی عصر(عج) شهر کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه با تعداد بیست خادم موکب خود را در مسیر برگزاری پویش عهد سلیمانی راه اندازی کرده ایم، گفت: به صورت خودجوش در این پویش و اجتماع سلام فرمانده شرکت کرده و اینکه به عشق امام زمان(عج) جمع شده ایم و از اینکه ما هم در سپاه حضرت بقیه الله(عج) هستیم، احساس خوبی داریم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcbszb80rhb5fp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین