تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۲
۰
plusresetminus
نوجوانان و جوانان کرمانی که عصر امروز در اجتماع «سلام فرمانده» شرکت کرده بودند، دلیل حضور خود را عشق به امام زمان(عج) عنوان کردند.
«سلام فرمانده» کار تمیز فرهنگی است/ دهه نودی ها پای کار انقلاب هستند
به گزارش راه آرمان؛ امروز عصر مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان شاهد حضور پر شور کودکان، نوجوانان، مردان و زنانی بودند که برای تجدی میثاق با امام زمان خود حضرت بقیه الله(عج) در اجتماع پر شور «سلام فرمانده» گرد هم جمع شده بودند.

به بهانه این گردهمایی با تنی چند از نوجوانان، جوانان و مادران کرمانی در خصوص علت حضور در این اجتماع گفتگو کرده ایم که مشروح این گفتگوها را در گزارش زیر می خوانید.

به عشق امام زمانم آمده ام

محمد حسین نه ساله از جمله نوجوانان دهه نودی بود که به همراه خانواده خود در اجتماع عظیم سلام فرمانده در دیار حاج قاسم سلیمانی حاضر شده بود، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص علت حضور خود در این اجتماع گفت: به خاطر امام زمان(عج) شرکت کرده ام.

وی بیان کرد: بنا به خواسته شخصی از والدینم خواستم در این پویش شرکت کنیم و پنج هفته است که به همراه دو برادر دیگرم در حال تمرین این سرود هستیم.



دو دختر نوجوان در بین جمعیت حضور داشتند و با شوق وصف ناشدنی سرود را با جمعیت حاضر زمزمه می کردند، یکی از دختران خود را بهاره پانزده ساله معرفی کرد و دلیل حضور خود را عشق و علاقه به حضرت مهدی(عج) دانست و دیگر دختر نوجوان یسنا سیزده ساله در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به عشق امام زمان(عج) در این مراسم آمده ام و خودم از خانواده ام خواستم در این اجتماع شرکت کنیم.



افتخار می کنم اجتماع «سلام فرمانده» در دیار حاج قاسم برگزار شده است

هستی دیگر دختر نوجوان حاضر در جمعیت خود را دوازده ساله معرفی کرد و در گفتگو با خبرنگار ما می گوید: تنها به عشق امام زمان(عج) با خواهرم و خانواده ام در این مراسم شرکت کرده ایم.

وی با بیان اینکه کسانی که نسبت به این سرود حماسی موضع گیری می کنند، به دنبال حاشیه سازی هستند، عنوان کرد: من افتخار می کنم که در دیار حاج قاسم این اجتماع برگزار شده است و حس بسیار خوبی دارم که این سرود را برای امام زمانم می خوانم.



برای ادامه دادن راه امام مهدی(عج) آمده ام

قد و قامتش نشان می دهد که نه ساله است؛ نامش فاطمه است و در گفتگو با خبرنگار ما می گوید: برای ادامه دادن راه امام زمان(عج) در این پویش شرکت کرده ام.

وی ادامه داد: یک هفته است که سرود را تمرین می کنم و خودم از خانواده ام خواسته ام در این اجتماع شرکت کنیم و برای این روز لحظه شماری می کردم.



ریحانه پانزده ساله از دختران نوجوان کرمانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سلام فرمانده کار عالی و تمیز فرهنگی است و علاقمند بودم من نیز در دیده شدن این کار سهیم باشم.

وی ابراز کرد: حضور پر شور کودکان، نوجوانان، زنان و مردان در این اجتماع مشت محکمی بر دهان مستکبران و دشمنان این مرز و بوم است.

جوانان ایران پای انقلاب ایستاده اند

محمد حیدری زاده 18 ساله کرمان از پسران جوان کرمانی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه به خاطر حضرت بقیه الله امام زمان(عج) در این اجتماع شرکت کردم، گفت: با حضور خود این مهم را به معاندین و دشمنان می گوییم که جوانان هر اتفاقی بیافتد، ما پای کار انقلاب هستند.



این حضور پر شور ثابت کرد ما متحد هستیم

معصومه مادر دختر سیزده ساله در گفتگو با خبرنگار ما؛ اظهار کرد: به عشق امام زمان(عج)، شهدا و دینمان در این اجتماع شرکت کردیم و این حضور در زندگی مان تأثیر بسیار زیادی و به ویژه در لحظه لحظه زندگی دخترم خواهد داشت.

وی ابراز کرد: این حضور ثابت می کند که همه ما با هم متحد هستیم و کشور، دین و رهبرمان را دوست داریم و هر فردی که در مورد کشور ما حرف می زند، زیاده گویی می کند و ما پشت سر رهبرمان هستیم.



حضور ملت ایران در این اجتماع مشت محکمی بر دهان مستکبران است

مادر دیگری که دارای سه فرزند است در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص علت حضور خود و خانواده اش در این اجتماع گفت: به یاد حاج قاسم و شهدا و تجدید میثاق با ولایت در این اجتماع شرکت کردیم و هدفمان این بود که فرزندانم با این گونه مراسمات آشنا شوند و بدانند که این انقلاب به همین راحتی به دست نیامده است و این انقلاب حاصل خون هزاران شهید است.

وی خاطر نشان کرد: این حضور نشان دهنده، مشت محکم ایرانیان بر دهان مستکبران است و ما همواره پای انقلاب، ولایت و رهبری ایستاده ایم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdccpmqsm2bqi18.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین