کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قطع برق الکتروپمپ ها بلای جان نخل ها؛

تامین برق خانگی دسترنج کشاورزان را هدف گرفته است/ پیگیری برای کاهش ساعات قطع برق الکترو پمپ ها در شرق استان کرمان

24 خرداد 1401 ساعت 13:37

غضنفرآبادی با بیان اینکه امسال وضعیت برق مناسب نیست و پیگیر هستيم ساعات الکترو پمپ های کشاورزی در منطقه شرق استان کم شود، عنوان کرد: متاسفانه کم کاری های گذشته باعث شده این مشکلات به وجود بیاید و نتوانسته اند نیروگاه بسازند.


به گزارش راه آرمان، اخیرا در هیئت وزیران مصوب شده است که موتور پمپ های کشاورزی در سراسر کشور روزانه‌ به مدت ۵ ساعت خاموش شود و بهای مابقی ساعات رایگان محاسبه شود، اما این موضوع گلایه کشاورزان منطقه شرق استان را به دنبال داشته است.

علی زابلی از نخلداران ریگانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یک سال زحمت کشیدیم وبا توجه به هزینه های بالای نخیلات موقع برداشت زحمات یک ساله ما هست و نخیلات نیاز به آب دارند، خاموش کردن الکترو پمپ ها در این فصل باعث خراب شدن محصول خرما می شود و کشاورزان این منطقه هیچ منبع درآمد دیگری ندارند.

وی افزود: از مسؤلان عاجزانه خواهشمندیم این طرح را به مدت حداقل پنج هفته دیگر به تاخیر بیندازند و به اواخر مرداد موکول نمایید تا جلوی این ضرر به کشاورزان گرفته شود.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به شدت پیگیر این موضوع هستیم، این مصوبه شامل صنعت و کشاورزی است، این محدودیت گذاشته شده تا برق خانگی تامین شود.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال وضعیت برق مناسب نیست و پیگیر هستيم ساعات الکترو پمپ های کشاورزی در منطقه شرق استان کم شود، عنوان کرد: متاسفانه کم کاری های گذشته باعث شده این مشکلات به وجود بیاید و نتوانسته اند نیروگاه بسازند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 127594

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/report/127594/تامین-برق-خانگی-دسترنج-کشاورزان-هدف-گرفته-پیگیری-کاهش-ساعات-قطع-الکترو-پمپ-شرق-استان-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir