کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشکلی که جز گذشت فصل درمانی ندارد؛

آبفای رودبارجنوب همچنان زیر چتر توجیه/قطعی ۱۱ روزه آب در کوچه فرهنگیان ۸ مردم را به ستوه آورد

28 خرداد 1401 ساعت 11:03

قطعی ۱۱روزه آب در کوچه ۸ شهرک فرهنگیان رودبارجنوب شهروندان این کوچه را به ستوه آورده است، هر ساله این بی آبی با آغاز فصل گرما شروع و با پایان این فصل تمام می‌شود و گویا جز گذشت فصل، درمانی دیگر ندارد.


به گزارش راه آرمان؛ قطعی‌های طولانی آب در  کوچه فرهنگیان ۸ مردم را به ستوه آورده و دیگر ذخیره آب منازل که با  تانکر شهرداری انجام  می شود،جوابگوی نیازهایشان نیست.

روز گذشته یکی از ساکنان این کوچه در تماس با خبرنگار ما اظهار کرد: کاش کمی هم از درد مردم می‌نوشتید. ما در کوچه فرهنگیان ۸ نزدیک به ۱۲ روز است که آب نداریم.

 این شهروند شاغل بود و محل کارش در بخش دیگری از شهر رودبار و منزلش در بخش دیگری بود و در هر دو منطقه قطعی بیش از یک شبانه روز مردم محل را به ستوه و دل این شهروند را به درد آورده بود.

برآهویی گفت: با اینکه تمام کانال‌ها و صفحات مجازی پر شده از تصاویر و کلیپ‌های قطعی آب در این کوچه، انتظار می‌رفت که  وضعیت آب بهتر شود، اما اینطور نشد.

این شهروند رودباری بیان کرد: قبلا روزی یک ساعت فقط ظهر ها و یک ساعت شب ها ۸تا۹ شب آب داشتیم،اما الان ۱۱ روز است که قطره ای آب نداریم. 

مشکل کمبود آب رودبارجنوب اقدام اساسی و عاجل می‌خواهد

توکلی معاون آبفا رودبار جنوب فرسودگی لوله ها و خرابی بیل را عامل اصلی قطع آب این کوچه می داند. 

وی افزود: لوله های آبرسانی باید کامل تعویض شوند و این امر نیازمند کمک مسوولان شهرستان است

علی ای حال، مردم هر سال در گوشه و کنار رودبار جنوب با همین درد کم و بیش گرفتارند.  اما دریغ از اقدام عاجل!

انتهای پیام/ پ

 


کد مطلب: 127660

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/report/127660/آبفای-رودبارجنوب-همچنان-زیر-چتر-توجیه-قطعی-۱۱-روزه-آب-کوچه-فرهنگیان-۸-مردم-ستوه-آورد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir