تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۹
۰
plusresetminus
آب آشامیدنی کوچه فرهنگیان ۸ رودبارجنوب که به گفته ساکنان این کوچه ۱۲ روز قطع بود با پیگیری‌های خبرنگار راه آرمان وصل شد.
با پیگیریهای خبرنگار راه آرمان آب کوچه فرهنگیان رودبارجنوب وصل شد
به گزارش خبرنگار "راه آرمان" از رودبارجنوب، قطعی ۱۲روزه آب آشامیدنی ساکنان کوچه فرهنگیان ۸ را سخت در مضیقه و تنگنا قرار داده بود و سبب بروز مشکلات متعددی در حوزه بهداشت و سلامت، کار وزندگی روزمره مردم  این کوچه شده بود.

 با توجه به قطعی آب کوچه فرهنگیان ۸ و مشکلات مردم خبرنگار راه آرمان با پیگیری این موضوع و انتشار یک گزارش با عنوان"آبفا همچنان زیر چتر توجیه/قطعی ۱۱ روزه آب در کوچه فرهنگیان ۸ مردم را به ستوه آورد"  از مسئولان مربوطه خواست به جای توجیه حل سریعتر این مشکل شد که بعد از انتشار این گزارش مشکل آب این کوچه برطرف شد.

برآهویی از ساکنان کوچه فرهنگیان ۸ درگفت وگو با خبرنگار راه آرمان در رودبارجنوب با اشاره به وصل شدن آب کوچه فرهنگیان ۸ بعد از حدود ۱۲ روز قطعی اظهار داشت: آب کوچه فرهنگیان ۸ امروز ساعت ۱۰ صبح وصل شده و اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: طبق گفته مسئولان آبفا رودبارجنوب لوله هایی که آب را به این کوچه انتقال می دادبسته شده بود که با تلاش کارشناسان اداره آب وفاضلاب خط لوله جدید وصل و مشکل برطرف شد ومردم در حال حاضر آب دارند.

گفتنی است،متاسفانه مسئولان آبفا شهرستان  برای چندمین بار جوابگوی مشکلات ایجاد شده برای مردم رودبارنبودند و کاری که تو یکساعت انجام شد را ۱۲ دوز عقب انداخته بودند.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdcdz50fnyt0x56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما