تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۱
۰
plusresetminus
به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت:

برگزاری نشست خبری رئیس دادگستری راور با اصحاب رسانه

به مناسبت هفته قوه قضائیه نشست خبری رئیس دادگستری راور با اصحاب رسانه برگزار شد.
برگزاری نشست خبری رئیس دادگستری راور با اصحاب رسانه
به گزارش "راه آرمان"؛ صبح امروز به مناسبت هفته قوه قضاییه نشست خبری رئیس دادگستری و دادستان راور با اصحاب رسانه در شهرستان برگزار شد.


در این نشست مسلم کاربخش رئیس دادگستری راور، همکاری رسانه ها را عامل حل و یا کاهش مشکلات در جامعه عنوان کرد.

رئیس دادگستری راور با بیان اینکه بهترین ناظران بازار، شهروندان هستند بیان کرد: طرح نظارت بر بازار در شهرستان همچنان ادامه دارد و لازم است شهروندان تخلفات صنفی را گزارش دهند.

وی افزود: لازم است ادارات جهادکشاورزی، صنعت و معدن و اتاق اصناف نرخنامه ها را به اطلاع مردم برسانند تا شهروندی متضرر نشود و شهروندان نیز مطمئن باشند با متخلفین بازار برخورد قاطع خواهد شد.

مجتبی استوارزاده دادستان راور نیز ضمن تشکر از اصحاب رسانه از آنها خواست با تولید محتوای مناسب به کاهش جرائم و تخلفات در جامعه کمک کنند.

استوارزاده با بیان اینکه طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان بصورت جدی پیگیری می‌شود و در چند روز گذشته نیز چند خرده فروش مواد مخدر دستگیر دو منزل مسکونی پلمپ شده است گفت: تا زمان برچیده شدن بساط خرده فروشان مواد مخدر این طرح ادامه دارد.

استوارزاده عنوان کرد: با هدف پیشگیری از جرائم و تخلفات رانندگی و بخصوص فرهنگ سازی استفاده از موتورسیکلت، جلوگیری از تردد موتورسیکلت سواران کم سن و سال در دستور کار دادستانی شهرستان است.

انتهای پیام/راور https://armanekerman.ir/vdcc4mqsx2bqim8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما