کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دو تن از ائمه جمعه استان کرمان عنوان کردند؛

شهید بهشتی مطیع محض امام راحل بود/ قوه قضائیه با قاچاقچیان کالاهای اساسی مردم، به شدت برخورد کند

6 تير 1401 ساعت 11:02

علی رنجبر ماهانی گفت: از قوه قضائیه خواستاریم با کسانی که به دنبال قاچاق مواد مورد نیاز و کالاهای اساسی مردم هستند به شدت برخورد کند تا مشکلات مردم رفع شود.


حجت الاسلام و المسلمین اکبر افشار منش در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه آیت الله شهید بهشتی به عنوان معمار قوه قضائیه و از شخصیت های برجسته نظام جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: شخصیت ایشان، دارای ویژگی های خاصی بود که از جمله آنها می توان به تدبیر، ولایتمداری و مطیع محض امام راحل اشاره داشت.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه شهید بهشتی ضد استکبار و استکبار ستیز بود، ایشان از طرفداری حق و حقیقت نمی هراسید، اهل کار تشکیلاتی بود، عنوان کرد: آیت الله شهید بهشتی توانست شاکله قوه قضائیه را بنا بگذارد تا این قوه روی پای خود بیاستد و قوانینی را تدوین کرد که با مسائل روز همگام باشد.

وی با اشاره به اینکه از جمله درس هایی که نیروهای قوه قضائیه می توانند از آیت الله شهید بهشتی درس بگیرند تسلط این شهید بزرگوار به قوانین است، اظهار کرد: شهید بهشتی مقابل دشمنان ایستاد و از حق، حقیقت و خط امام راحل دفاع کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی رنجبر ماهانی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بهشتی و 72 دو تن از یاران انقلاب با اشاره به اینکه ترور شهید بهشتی و یاران ایشان در ابتدای انقلاب توسط دشمنان صورت گرفت، گفت: دشمنان با ترور آیت الله شهید بهشتی گمان می کردند که انقلاب به بن بست خواهد رسید و نظام جمهوری اسلامی ایران سقوط خواهد کرد.

امام جمعه بخش کاظم آباد ادامه داد: دشمنان امروز نیز به دنبال ترور هستند اما نه ترور شخص بلکه ترور جایگاه قضات انقلابی که عدالت و دست پاکی را سرلوحه کار خود در قضاوت قرار داده اند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات دستگاه قضا طی چند سال گذشته بیان کرد: امروز نیز از قوه قضائیه انتظار این است که با نیروهای انقلابی خود، دست پاکی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر با اشاره به وضعیت اقتصادی خاطر نشان کرد: از قوه قضائیه خواستاریم با کسانی که به دنبال قاچاق مواد مورد نیاز و کالاهای اساسی مردم هستند به شدت برخورد کند تا مشکلات مردم رفع شود.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 127834

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/report/127834/شهید-بهشتی-مطیع-محض-امام-راحل-قوه-قضائیه-قاچاقچیان-کالاهای-اساسی-مردم-شدت-برخورد-کند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir