تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۹
۰
plusresetminus
در پی اعتراض شهروندان جازموریان به تعطیلی خود سرانه برخی نانوایی های این شهر معاون برنامه ریزی فرمانداری رودبار جنوب از نانوایی ها بازدید و گفت: متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی و در صورت تکرار سهمیه آنها قطع خواد شد.
اعتراض جازموریانی ها به تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی‌ها/ متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند
به گزارش خبرنگار"راه آرمان"از رودبارجنوب،طی روزهای گذشته صف نانوایی‌های شهر زهکلوت  در حالی طولانی شده که به برخی از شهروندان به دلیل تعطیلی برخی نانوایی‌ها نان نمی‌رسد.

در روزهای گذشته تعطیلی خودسرانه برخی از نانوایی‌های شهر زهکلوت گلایه شهروندان و حتی امام جمعه این شهر را در پی داشت.

مطابق بازدید میدانی خبرنگار راه آرمان از برخی نانوایی‌ها، شهروندان جازموریانی با تأکید بر لزوم افزایش نظارت‌ها از کیفیت پایین، کم‌فروشی و همچنین تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها گلایه دارند.

در این رابطه یک شهروند جازموریانی به خبرنگار ما می‌گوید: عجیب است که انگار ساعت کار نانوایی‌ها کم شده، چراکه گاهی مواقع در زمان معمول پخت نانوایی مراجعه می‌کنیم و با تعطیلی آن مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه اکثر نانوایی‌های شهر زهکلوت خیلی زودتر از ساعتی که باید پخت داشته باشند تعطیل هستند، ادامه می‌دهد: با توجه به گرانی برنج و کالاهای دیگری نظیر ماکارونی، سیب‌زمینی و حبوبات تهیه نان برای مردم ضروری است که آن هم در شرایط فعلی با مشکل مواجه شده است.

یکی از شهروندان سطح ضعیف جامعه با بیان اینکه نانوایی ها در پی بالارفتن قیمت گازوئیل وسوسه و سهمیه خود را می فروشند،بیان داشت:  طی روزهای اخیر در ساعتی که باید نانوایی ها نان بپزند تعطیل و مردم سرگردانند،از مسئولین تقاضا داریم به این مشکل رسیدگی کنند.

این شهروند جازموریانی بیان داشت:  ما پولمان را می‌دهیم که نان باکیفیت تهیه کنیم، نه اینکه پول بدهیم نان بی‌کیفیت تحویل بگیریم، نان بعضی نانوایی‌ها اگر یکی دو ساعت از پخت آن بگذرد دیگر نمی‌شود خورد. در این وضعیت اقتصادی که پولی برای مردم نمانده لااقل نظارت را بر کیفیت نانوایی‌ها بیشتر کنید.

نانوایی های متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند

در پی گزارشات واصله در خصوص تعطیلی نانوایی های شهر زهکلوت علیرضا  سالاری  معاون برنامه ریزی فرمانداری به همراه رئیس اداره صمت،معاون جهاد کشاورزی،  رئیس اتحادیه صنف نانوایی ها و بازرسین اتاق اصناف از تمام نانوایی های سطح  شهر زهکلوت امروز بازدید کردند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری رودبارجنوب در حاشیه بازدید از نانوایی هاشهر زهکلوت اظهار داشت: تذکرات لازم در خصوص برخورد قانونی با هر گونه تعطیلی بی مورد به تمامی نانوایان سطح شهرداده شد وچنانچه نانوایی تخلف داشته باشند با معرفی به تعزیرات حکومتی، سهمیه سوخت آن نیز قطع خواهد شد.

سالاری هدف از نظارت‌های مستمر از نانوایی‌ها را شناسایی و تجلیل از زحمت های نانوایان نمونه و برخورد با متخلفین این صنف بیان کرد.



انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdcdz50f5yt0xn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما