تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۰
۰
plusresetminus
حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی با تأکید بر اینکه مجلس خبرگان رهبری مظهر بیعت عمومی ملت با نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مسئولیت این مجلس، خطیر و عظیم‌ است، زیرا مسئولیت رهبری منتخب این مجلس، عظیم الشان است.
مجلس خبرگان رهبری؛ ستون فقرات نظام است/ این نهاد مظهر بیعت عمومی ملت با نظام جمهوری اسلامی است
به گزارش راه آرمان؛ دور روز گذشته، سالروز تشکیل نخستین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال 1362 به دستور امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب بود.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: مسئله رهبری در نظام اسلامی، رکن اصلی استقرار آن است و نهادی در ارتباط با رهبری، نهاد مجلس خبرگان رهبری است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این مجلس برگزیده مردم است چون مردم اعضای این مجلس را تعیین می کنند و اعضای این مجلس هم رهبر را انتخاب می کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان ابراز کرد: این نهاد جزو نهادهای کلیدی نظام اسلامی است و یکبار این مجلس، امتحان خود را داد و بهترین رهبری را یعنی آیت الله العظمی امام خامنه ای را برای رهبری این امت برگزیده است.

مجلس خبرگان رهبری؛ ستون فقرات نظام است

وی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: انتخابی که هر روزی که از رهبری معظم له می گذرد درستی آن آشکار تر می شود؛ بنابراین باید نگاه به مجلس خبرگان رهبری، نگاه نهاد کلیدی و ستون فقرات نظام باشد.

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ اظهار کرد: از نعمت های بزرگ خداوند حکیم به ملت مؤمن و شجاع و فهیم ایران، توفیق تشکیل مجلس خبرگان رهبری است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مجلس خبرگان رهبری مظهر بیعت عمومی ملت با نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: مسئولیت این مجلس، خطیر و عظیم‌ است، زیرا مسئولیت رهبری منتخب این مجلس، عظیم الشان است.

مجلس خبرگان رهبری مظهر بیعت عمومی ملت با نظام جمهوری اسلامی است

وی بیان کرد: مسئولیت خطیر رهبری، عبارت است‌ از حراست دقیق و همه‌جانبه از هویت اسلامی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی و هدایت همه دستگاه‌ها به سمت هدف‌های والا و عالیقدر اسلام و انجام این مسئولیت سنگین با وجود صلاحیت‌هائی در رهبری ممکن می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با بیان اینکه تشخیص وجود و بقای این صلاحیت‌ها در رهبری برعهده‌ مجلس خبرگان است، ادامه داد: خداوند به نمایندگان این مجلس در وفای به این عهد مبارک و یاری و مدد رهبر معظم انقلاب و ادامه راه امام راحل بزرگوار توفیق روزافزون کرامت کند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: تعیین حضرت آیت‌الله سید علی خامنه ای به عنوان جانشین امام راحل از افتخارات مجلس خبرگان است.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdccx4qsi2bqii8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین