تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷
۰
plusresetminus
در حالی که امواج رسانه بیگانه بر سر خانوارهای ایرانی سایه افکنده است،این روزها سیما روی خوش به شهروندان دومین شهرستان پرجمعیت جنوب کرمان نشان نمی دهد و امواج رسانه ملی با قطعی مکرر همراه است.
سیما در دومین شهرستان پرجمعیت جنوب کرمان روی خوش نشان نمی دهد/امواج رسانه ملی به رودبارجنوب نمی رسد
به گزارش خبرنگار راه آرمان  از رودبارجنوب، در حالی که شدت امواج بیگانه برای ترویج فرهنگ غرب بر سر خانواده ها سایه افکنده است،اما در مرکز شهرستان رودبارجنوب و روستاهای اطراف سیما روی خوش به شهروندان نشان نمی دهد و فرستنده ها دچار قطعی هستند و این امر موجب شده است تا شهروندان در روستاهای دور دست به ناچار برنامه های غربی را به تماشا کنند.

با آمدن سیستم دیجیتال ضمن ارائه شبکه‌های تلویزیونی بیشتر ارتقای کیفیت در صدا و تصویر در شبکه‌های تلویزیونی ایجاد شد اما این بهبود یافتن و خداحافظی با آنالوگ در شهرستان رودبارجنوب در  این روزهای حال و هوای متفاوتی دارد.

فرستنده های دیجیتال در رودبارجنوب مسئول ندارند

زابلی یکی از شهروندان رودباری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به قطعی چند روز گذشته شبکه های دیجیتال در رودبار جنوب گفت: مدتی است که فرستنده های دیجیتال شهرستان در حال قطع و وصل می شوند که این مشکل گویا قصد درست شدن هم ندارد.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه فرستنده های دیجیتال در شهرستان رودبارجنوب مسوول ندارد ، بیان کرد: صدا و سیمای استان کرمان باید یک نفر متخصص که به تمام کارهای تعمیر و راه اندازی فرستنده های دیجیتال مسلط باشد در شهرستان بکارگیری کند.
 
زابلی ادامه داد: ضرورت دارد هر چه سریعتر صدا و سیمای استان در این خصوص تدبیری داشته باشد.
 
این شهروند رودباری تصریح کرد: امیدواریم صدای و سیمای کرمان به صورت جدی برای رفع این مشکل در شهرستان اقدام نماید تا مردم ما کمتر با مشکل قطعی دیجیتال ها مواجه شوند.
 
گوشی موبایل حکم تلویزیون خانگی را دارد

پیردادی یکی دیگر از شهروندان رودباری نیز در این رابطه اظهار کرد: مدتی است که امواج رسانه ملی به خانه های ما نمی رسد و برنامه های تلویزیونی را از گوشی موبایل تماشا می کنیم.

وی ادامه داد: ابتدا فکر می کردم که مشکل از آنتن تلویزیون است اما بعدا متوجه شدم که این مشکل اعصاب همه شهروندان را به هم ریخته است.

 مسئولین به صداو سیمای استان نامه بزنند

مهدی خانه گیر خبرنگار صدا و سیما در رودبارجنوب در رابطه با این مشکل گفت: معاونت برنامه ریزی فرمانداری رودبارجنوب برای رفع مشکل باید به صدا وسیمای استان نامه بزند.

علی ای حال،توجه به پوشش شبكه دیجیتال در نقاط مختلف شهرستان و در مناطق مختلف شهری و روستایی از انتظارات مهم مردم در دومین شهرستان پرجمعیت جنوب کرمان است كه امیدواریم با همكاری بیشتر صدا و سیمای مركز استان عملیاتی شود.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdciuvazyt1arp2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما