تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰
۰
plusresetminus
چندین سال گذشت و اقدامی صورت نگرفت:

باند خاکی مسیر بوستان یاس راور، امان مردم را بریده

آسفالت مسیر بوستان یاس راور پس از گذشت چندین سال نیمه کاره مانده و باند خاکی آن امان مردم را بریده است.
باند خاکی مسیر بوستان یاس راور، امان مردم را بریده
به گزارش "راه آرمان"؛ متأسفانه بوستان یاس تنها تفریحگاه مردم راور، پس از گذشت چندین سال نیمه کاره رها گردیده و باند خاکی این مسیر امان مردم را بریده است و اقدامی هم از سوی مسئولین صورت نمی‌گیرد در صورتیکه می توانست یک نماد و تفریحگاه زیبا برای همشهریان و مسافران باشد، اما زهی خیال باطل.

یکی از اصلی ترین برنامه شهرداری ها در شهرهای رو به رشد همچون راور ارتقاء مداوم کیفیت محیط و منظر شهر است، اما در راور، زیبا سازی مقوله‌ای فرعی است که متأسفانه به آن نگاهی گذرا شده است.

آسفالت بودن یک لاین این تفریحگاه باعث شده وسایل نقلیه هنگام عبور و مرور فقط از لاین آسفالت شده استفاده کنند و این خود می‌تواند باعث تصادفات دلخراشی گردد. 

سوالم از مدیران مسئول شهری اعم از اعضای شورای شهر و شهردار محترم این است که، آیا بهتر نیست کار را یک بار به صورت اصولی انجام دهید و برای تنها تفرجگاه مردم راور چاره ای بیاندیشید تا باند دوم مسیر بوستان یاس آسفالت شود؟

در پایان این گزارش تلاش های شبانه روزی شهردار و اعضای شورای شهر راور را در جهت زیبا سازی شهر راور نمی توان نادیده گرفت اما بهتر است از شعار دادن و سخن گفتن در جلسات اداری بیرون آمده و در عمل به فکر آسفالت باند دوم و زیباسازی تنها تفریحگاه مردم شهرمان باشیم.

انتهای پیام / راور https://armanekerman.ir/vdcdfj0ffyt0xs6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما