تاریخ انتشار :جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۶
۰
۱
plusresetminus
به دنبال سکته های دیجیتالی طی یکماه گذشته در رودبار جنوب طبق نظر نماینده صدا و سیمافرستنده ها در بیرون از شهرستان مشکلی ندارند،فرماندار روربارجنوب خواستار حضور کازشناس صدا وسیما در شهرستان شد.
به گیرنده های خود دست بزنید مشکل از فرستنده نیست/ کارشناس صدا وسیما جهت رفع سکته ‎های دیجیتالی به رودبارجنوب می آید
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب؛ چند سالی از راه اندازی پخش کانال های دیجیتال در کشور می گذرد، اما مشکلاتی در این خصوص در شهرستان ها وجود دارد که موجب دلسردی تماشگران تلویزیون شده است.

قطع شدن پی در پی شبکه ‎های تلویزیونی طی یک ماه گذشته موجب کلافگی مردم رودبارجنوب شده بود و مردم با مطالبات پی در پی از خبرنگاران خواهان رساندن صدایشان به گوش مسوولین شدند.

به دنبال این مطالبه مردمی خبرنگار راه آرمان در رودبار جنوب با انتشار گزارشی با عنوان"امواج رسانه ملی به رودبارجنوب نمی رسد" خواهان رسیدگی به این مشکل شد که واکنش رئیس صدا و سیمای مرکز کرمان را به دنبال داشت.

نماینده صدا و سیما در جنوب کرمان: به گیرنده‌های خود دست بزنید مشکل از فرستنده نیست

مارزی نماینده صدا و سیما در جنوب کرمان در رابطه با این خبر بیان داشت: پوشش تلویزیونی واف ام،۶۰درصدی ۵شهرستان از ۷ شهرستان جنوبی ،از ایستگاه پرقدرت شهیدشهسواری می باشد،که قطع هر فرستنده اعتراضهای زیادی را از این مناطق خواهد داشت.

وی افزود: فرستنده های دیجیتال واف ام این ایستگاه با قدرت نامی درمدار آنتن هستند ومشکل فریز یا قطعی تصاویر وجود ندارد،مشکل مناطق جنوبی وزش باد شدید در این فصل است، که مخاطبان باید سیستم آنتن وخط ارتباطی را چک کنند تا نقص احتمالی رفع شود.

نماینده صدا و سیما در جنوب کرمان ابراز کرد: طی تماس تلفنی با معاون فرماندار کهنوج ایستگاه شهید شهسواری مورد بررسی وکنترل قرار گرفت، که موردی از نقص درفرستنده ها جنوب مشاهده نشد.

نماینده صدا و سیما جهت رفع سکته های دیجیتالی به رودبارجنوب می آید

به دنبال پیگیری های خبرنگار راه آرمان و مطالبات مردمی در رودبارجنوب فرماندار این شهرستان طی تماس تلفنی این موضوع را از مرکز استان پیگیری کرد.

علی پرورش فرماندار رودبارجنوب در رابطه با این خبر گفت: با توجه به نیاز مردم به تلویزیون و همچنین تقویت گیرنده های تلویزیون در مناطق شهری و روستایی، از مسئولان صداو سیما این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ما همواره در کنار مردم و در راه خدمت رسانی به مردم تلاش و کوشش می‌کنیم و گزارش خبرنگاران و مطالبات مردمی لازم شد پیگیری هایی در این خصوص انجام شود،گویا از استان مشکلی ندارند ولی ما خواستار اعزام کارشناس جهت بررسی طی روزهای آینده به شهرستان شدیم.

لازم به ذکر است، در یک ماه گذشته سکته های دیجیتالی  موجب کلافگی شهروندان رودبارجنوب شده بود.

انتهای پیام/پ
  https://armanekerman.ir/vdcjxoevxuqe8tz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

حسین
متشکرم