تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰
۰
plusresetminus
صف های طویل بنزین که در روزهای گرم و طاقت فرسا، موجب رنج و عذاب مردم رودبار شده بود با پیگیری های رسانه توسط فرماندار رفع و جدول سهمیه بندی در این شهرستان اجرا خواهد شد.
کات سکانس پر تکرار صف های طولانی با جدول سهمیه بندی سوخت
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبار جنوب،  سکانس پر تکرار صف های طولانی بنزین در رودبارجنوب طی هفته های اخیر به یکی از بزرگترین معضلات این شهرستان تبدیل شده بود.

صف های طویل بنزین در جنوبی ترین نقطه کرمان در روزهای گرم و طاقت فرسا، ساکنین این خطه از کشور را در رنج و عذاب قرار داده بود.

پیگیری های رسانه ای و مطالبات مردمی موجب  شد تا فرماندار رودبارجنوب طی تماس تلفنی با مدیر عامل شرکت نفت استان کرمان خواستار تسریع در روند سوخت رسانی به رودبارجنوب شود.

کمبود بنزین مردم را عاصی کرده است

پرورش طی تماس تلفنی با مدیر عامل شرکت نفت استان اظهار کرد: چندروز است که مردم این شهرستان از نبود بنزین می نالند و این مساله اعصاب آنها را به هم ریخته و زندگی شان را مختل کرده است. 

وی با بیان اینکه این معضل باید به صورت ریشه ای حل شود،بیان کرد: صف های طولانی بنزین، خستگی رانندگان و دیگر مسائلی که به دنبال نبود بنزین در این شهرستان به وجود آمده مردم را عاصی کرده است.

برنامه جدول میزان سوخت در رودبارجنوب اجرایی می شود

نورالدینی مدیر عامل شرکت نفت استان در گفتگوی تلفنی با فرماندار رودبار جنوب اظهار کرد: جدول سهمیه بندی میزان سوخت در رودبارجنوب از ۱۰ مردادماه اجرایی خواهد شد و میزان تراکنش کارت جایگاه ۲۵۰ خواهد بود.

وی بیان داشت: سقف برداشت کارت جایگاه را به ۲۰ لیتر تغییر خواهیم داد و جایگاه داران موظف هستند که به هر خودرو ۲۰ لیتر بنزین ارائه کنند.

سوخت بدون نوبت به رودبارجنوب ارسال می شود

نورالدینی مدیرعامل شرکت نفت استان گفت: تاکنون سعی کرده ایم سوخت مورد نیاز شهرستان رودبارجنوب جنوب را خارج از نوبت ارسال کنیم.

وی بیان کرد: به کمک پلیس راهور خودروهای بومی را شناسایی و مساله کدینگ را پیش خواهیم برد.

 نورالدینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان عنوان کرد: از مردم خواهشمندیم حقوق یکدیگر را رعایت کنند و در اجرای برنامه جدول سهمیه ای سوخت همکاری کنند.

انتهای پیام/پور حیدر https://armanekerman.ir/vdcaian6649num1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما