تاریخ انتشار :جمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۵
۰
plusresetminus
پروژه استخرسرپوشیده شنای شهرستان رودبار جنوب یکی از پروژه های ورزشی است، که کلنگ آن در سال ۹۱ بر زمین زده شد،حال بعد از ۱۰سال با اختصاص بودجه در ردیف تکمیل پروژه های ناتمام ورزشی شهرستان قرار گرفت.
۱۰میلیار تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی رودبارجنوب اختصاص یافت
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب، بسیاری از پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش قدمتی به بلندای تاریخ دارند.یکی از پروژ‌ه‌های مهمی که علیرغم وعده دولت تدبیر و امید در شهرستان رودبارجنوب همچنان به بهره‌برداری نرسیده تکمیل استخر شناست.

استخر سرپوشیده شنای شهرستان رودبارجنوب با وجود گذشت ۱۰ سال از کلنگ‌زنی این پروژه، قرار بود،در دولت دوازدهم افتتاح شود اما این اتفاق میسر نشد تا این پروژه به عنوان پیرترین پروژه عمرانی لقب بگیرد.

کلنگ ساخت این پروژه در اواخر دولت دهم کلنگ بر زمین خرد و در دولت یازدهم با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با پایان یافتن دولت‌های یازدهم و دوازدهم به صورت نیمه تمام باقی ماند تا به عنوان مهمترین دستاورد دولت تدبیر و امید در شهرستان رودبارجنوب نزدیک به یک دهه سرنوشت نامعلوم آنها به دولت سیزدهم واگذار شود.

 از آنجایی که ضرورت توجه به ورزش به عنوان یکی از مولفه های اصلی سلامت فردی و اجتماعی در عصر حاضر موضوعی پذیرفته شده و غیر قابل اجتناب است و از طرفی جهت جلوگیری هدر رفت استعدادها و مانع از  ابتر ماندن رشته های ورزشی دربین جوانان است و تکمیل سالن های ورزشی زهکلوت و رودبار جنوب از مطالبات اصلی جوان این منطقه است.

اعتبار ۱۰ میلیاردی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی

پرورش فرماندار رودبارجنوب در جلسه معارفه رئیس هیئت تنیس از اختصاص قریب ده میلیارد تومان اعتبار کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال  ۱۴۰۱ برای حوزه ورزش خبر داد و گفت: این اعتبار مختص سالن ورزشی زهکلوت، شنا شهر رودبار و تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی شهرستان است.

فرماندار رودبارجنوب با تاکید بر اهمیت جایگاه ورزش در شهرستان اظهار کرد: با توجه به ورزشکار بودن و ورزش دوست بودن مردم شهرستان، تکمیل پروژه های ورزشی یکی از اولویت های مهم شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار پروژه های نیمه تمام موجب تسریع در بهره برداری می شود و  دسترسی مردم به امکانات ورزشی افزایش یابد.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdcezo8zxjh8wzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما