تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۱
۰
plusresetminus
موکب شهدای صنعت مس رفسنجان در همسایگی حرم سید و سالار شهیدان در آستانه و دهه اربعین‌ حسینی برپا شده و خادمانش در کنار عشق به دومین امام شیعیان با نیت‌ سلامتی حضرت مهدی (عج) به زوار کربلا خدمت می کنند.
خدمت به دل شکستگان‌ اربعینی؛ نذر خادمان برای سلامتی فرزند امام حسین(ع)
به گزارش راه آرمان؛ امسال نیز عشاقان کوی حرم دوست از اقصی نقاط جهان راهی سرزمین قلب ها شدند قلب هایی‌ که پرچم سرخ شهادت را هزار و ۴۰۰ سال پیش به دست گرفته و یکه تاز دشمن شدند تا ریشه کن ظلم، بیداد و بی عدالتی ها شوند و از طرفی احکام و شرعیات، انجام فریضه نماز و امر به معروف را نگذارند که ریشه اش خشکیده شود.

آن ها قصد پیاده روی کردند تا در سالگرد چهلمین روز شهادت حسین بن علی (ع) شرکت کنند و البته در این خصوص افراد دیگری هستند که بر خاک پای این زایران بوسه می زنند.

این افراد در قالب موکب ها در سرزمین نجف و کربلا گرد هم آمده و از هر خدمتی به زائران حرم امام حسین و فرزندان و یارانش دریغ نمی کنند.

یکی از آن ها موکب شهدای صنعت مس رفسنجان است که در دو غرفه نزدیک حرم امام حسین(ع) اقدام به پخت و پز غذا و چای و ارائه دیگر خدمات به زائران کرده است.

توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا

عقیل فرمنش سرآشپز موکب شهدای صنعت مس رفسنجان با عرض ادب به ساحت مقدس امام حسین(ع) السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیکم‌ منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی الیل و النهار؛ گفت: این موکب برای رفع مایحتاج زائران اعم از غذا، آب، شربت، چای و غیره ایجاد و خدمتگزاری زوار اباعبدالله الحسین (ع) را انجام می دهد‌.

وی افزود: نیتی که خادمان دارند عشق به امام حسین (ع) و سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) است.

فرمنش‌ بیان کرد: بیش از ۱۲ روز است که با امکانات و تجهیزات لازم به کربلا عازم شدیم و در قالب ۸ دستگاه کامیون ملزومات شامل کپسول گاز،ظروف یکبار مصرف، برنج، گوشت قرمز و مرغ، حبوبات، ادویه جات‌ و… به عراق ارسال شد.

فرمنش‌ ادامه داد: ۱۱ تن برنج، ۸ تن گوشت، ۱۳ هزار کنسرو ماهی و تن، کیک و آبمیوه و حدود هزار کپسول گاز به کربلا آوردیم.

وی تصریح کرد: یکی از عمده مشکلات موجود در موکب ها نبود گاز است که برای همین منظور نیز از ایران کپسول های گاز تهیه و آوردیم روزانه نیز بین ۲۵ تا ۳۰ کپسول گاز برای پخت و پز مصرف می شود.

خادم الحسین فرمنش‌ با بیان اینکه روزانه تا ده هزار پرس غذا طبخ و توزیع می شود گفت: غرفه دوم موکب شهدای صنعت مس هم کار خدمت رسانی در بحث چای، کیک و آبمیوه و شربت انواع عرقیجات را انجام می دهد.

گزارش از: مریم رضایی
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdce7o8z7jh8wni.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما