کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علمای اهل سنت استان کرمان تأکید کردند؛

قرآن کریم خط قرمز همه مسلمانان جهان است/ ملت ایران، نقشه دشمنان را نقش بر آب می کنند

29 شهريور 1401 ساعت 8:10

مولوی یونس چاهانی با تأکید بر اینکه قرآن کریم خط قرمز همه مسلمانان جهان شیعه و سنی است، گفت: اگر قرار باشد یک مسلمان و غیرتمند ایرانی از جان و مال خود بگذرد؛ اما از آئین، کلام خدا، اهانت به آئین و دین الهی نخواهد گذشت.


به گزارش راه آرمان؛ در پی فوت مهسا امینی، جریان دروغ پرداز فوت این دختر کُرد، با انتشار دروغ فوت او به دلیل ضرب و شتم با ویدیوهای دوربین مدار بسته پلیس رسوا شدند، اقدام جدیدی را مد نظر قرار داده اند و کمپین قرآن سوزی و پاره کردن آیات حجاب را آغاز کردند!

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن اشاره به راه اندازی کمپین قرآن سوزی و پاره کردن آیات حجاب گفت: این دسته اقدامات از سوی رسانه های خارجی و معاند است؛ چرا که آنها می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.
 

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: رئیس جمهور اسبق آمریکا جورج بوش زمانی که می خواست به آیات قرآن بی احترامی کند، زبانش بند آمد و این اتفاق می تواند برای تمام سردمداران کفر درس عبرت باشد.


مسئولان با مخلان حجاب برخورد کنند/ کمپین پاره کردن آیات حجاب اقدام رسانه های معاند است


وی ابراز کرد: خداوند متعال در قران کریم فرموده است" قرآن را ما نازل کرده ایم و خودمان نیز از آن محافظت می کنیم"؛ همان گونه که در بسیاری از حوادثه و رخ دادها همچون آتش سوزی مشاهده می کنیم که خانه و مکانی آتش گرفته است اما قرآن نسوخته است؛ چرا که محافظ قرآن کریم، خداوند است.

مولوی شهیکی با بیان اینکه مسئولان در مسئله حجاب، جلوی کسانی که مخل جامعه در این موضوع هستند، را بگیرند، عنوان کرد: کشور و دولت ما اسلامی است و از مسئولان درخواست داریم که این مسائل را پیگیری کنند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج تصریح کرد: توصیه ام به بانوان این است که حجاب خود را رعایت کنند؛ چرا که رعایت حجاب اسلامی، مسئله مهمی است و ما به خاطر نظام و دین شهید داده ایم و هشت سال دفاع مقدس را سپری کرده ایم و ما این کشور را به سادگی به دست نیاورده ایم.
 

مشکلات و فضای داخل کشور را نباید به دست دشمنان بیافتد


مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی برای آنکه به اهداف خود برسند دست به تبلیغات فرهنگی می زنند و تبلیغات فرهنگی بزرگترین وسیله ای است برای دشمنان نظام اسلامی تا از این طریق بتوانند به هدف خود برسند؛ امروز فضای مجازی با ابعاد گسترده ای که دارد در دست دشمن قرار گرفته است و از این طریق برای انحراف اذهان جوانان ما در حال تلاش و فعالیت هستند.
 
مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت با اشاره به حادثه رخ داده برای مهسا امینی ادامه داد: این اتفاق ممکن است در هر کشوری رخ دهد و نیروهای امینتی حق دارد که در رابطه با جلوگیری از منکرات دست به فعالیت هایی بزند و جلوی منکرات را بگیرد و این شاخصه نیروهای امنیتی ما برای جلوگیری از منکرات، برای دشمنان ما بسیار خست تمام شده است.

وی ابراز کرد: ما در داخل این مسائل و مشکلات را حل خواهیم کرد و نباید فضا را به دست دشمنان بدهیم و ان شاالله همچنان که از حوادث مختلف به سلامتی گذشته ایم از این حادثه هم به سلامتی کامل عبور خواهیم کرد.


قرآن کریم خط قرمز همه مسلمانان جهان شیعه و سنی است/ ملت ایران، نقشه دشمنان را نقش بر آب می کنند


مولوی چاهانی تصریح کرد: جوانان ما بیدار هستند و واقعیت ها را کاملا می دانند و فعالیت هیچ یک از نیروهای امنیتی ما به ضرر و زیان خواهران و برادران ما نیست؛ بلکه آنها دلسوز ما هستند و اگر مردم، نیروهای امینتی را از جنس خود بدانند و با آنها همکاری کنند مشکلات پیش نخواهد آمد.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت افزود: چنانچه مشکلی پیش آمد، و کسانی در داخل بخواهند با همدستی دشمنان خارج نشین سو استفاده کنند، ملت ما بیدار هستند و نقشه دشمن را نقش بر آب می کنند و اجازه نخواهند داد دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه قرآن کریم خط قرمز همه مسلمانان جهان شیعه و سنی است، گفت: اگر قرار باشد یک مسلمان و غیرتمند ایرانی از جان و مال خود بگذرد؛ اما از آئین، کلام خدا، اهانت به آئین و دین الهی نخواهد گذشت و این ها خطوط قرمزی هستند که هر ایرانی تا پای جان برای حفظ از قرآن، اهل بیت علیهم السلام و آموزه های اسلامی تلاش خواهد کرد.

مولوی چاهانی اظهار کرد: به نهادهای امنیتی توصیه ام این است که تا پای جان در مقابله با منکرات ایستادگی و از حرمت و قداست قرآن کریم دفاع کنند و همان گونه که تاکنون اجازه نداده اند قرآن مورد هتک حرمت قرار بگیرد، زین پس نیز اجازه ندهند.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 129593

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/report/129593/قرآن-کریم-خط-قرمز-همه-مسلمانان-جهان-ملت-ایران-نقشه-دشمنان-نقش-آب-می-کنند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir