تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴
۰
plusresetminus
علی رغم اجرای طرح کدینگ در پنج شهرستان جنوبی استان کرمان، اما هنوز مسائلی از جمله ایجاد صفوف طولانی جهت دریافت سوخت را در برخی از شهرستان های این منطقه وجود دارد که مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان در این باره گفته است در راستای حجم ترافیک و بهبودی شرایط، تصمیم گرفته ایم که تغییراتی را در میزان برداشت سهمیه ها اعمال کنیم و میزان برداشتی که سی لیتر بوده است را به چهل لیتر برسانیم.
طرح کدینگ هم حریف صف های سوخت نشد/ افزایش سهمیه سوخت جنوب کرمان به 40 لیتر
به گزارش راه آرمان؛ موضوع سوخت در جنوب کرمان و مسائل مربوط به آن علی رغم اجرای طرح کدینگ در این منطقه مشکلاتی را به دنبال دارد، به گونه ای که حجت الاسلام و المسلمین عباس گروهی امام جمعه فاریاب در نماز جمعه دو هفته گذشته ضمن اشاره به برگزاری میز خدمت توسط شرکت نفت در نماز جمعه شهرستان فاریاب گفت: ما فکر کردیم مشکل مردم حل خواهد شد اما مساله حل نشد، من تا هفته آینده به شرکت نفت مهلت می دهم اگر مساله جایگاه های سوخت شهرستان فاریاب به همین منوال که الان است باشد، آن موقع مجبورم خیلی از واقعیت ها را در خطبه ها بیان کنم خیلی از مسائل را می دانیم ولی دوست نداریم آنها را به خطبه ها بکشانیم.
 
وی ابراز کرد: از مسئولین شهرستان و استان خواستاریم ضمن حل کردن این مساله پاسخگو باشند آیا قانون ما پنج شهرستان جنوبی با قانون مملکت، دو تا است؟ چرا مردم پنج شهرستان جنوبی باید دو ساعت در صفوف بنزین معطل شوند و بعد بگویند ۳۰ لیتر بنزین بیشتر به تو نمی دهیم، چرا فقط در پنج شهرستان جنوبی، شاهد اینچنین اتفاقی هستیم ما نسبت به مشکلات مردم، بی خیال نیستیم.

سید باقر نورالدینی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: در راستای مدیریت برداشت سوخت بنزین در جنوب و جنوب شرق استان، تصمیماتی را در سطح استان و شهرستان و تصمیماتی در سطح کمیسیون ها و کارگروه های مرتبط با سوخت اتخاذ شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان ادامه داد: برخی از جایگاه های ما به محض آنکه سوخت تخلیه می شد، بسیار سریع سوختشان برداشته می شد و مدت زمانی متوقف می شدند؛ بنابراین تصمیم بر این شد که سهمیه برداشت را به نحوی تنظیم کنیم تا سوخت رسانی تداوم و همچنین برداشت با ارسال سوخت همخوانی داشته باشد تا بتوانیم سوخت رسانی خوبی را به هموطنان خود داشته باشیم و در بخش هایی از عرضه خارج از شبکه جلوگیری کنیم.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق افزود: در این راستا اقداماتی صورت گرفت و به منظور توزیع مناسب و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، تدابیری اتخاذ و جدول منطقه ای طرح ریزی شد.

نورالدینی تصریح کرد: شاید بعضا با توجه به مراجعات مکرر، برخی از جایگاه شلوغ باشند اما بر اساس رصد و بازدیدی که از حوزه جایگاه ها داشته ایم، گاهی اوقات، جایگاه ها با ازدحام مواجه می شوند که آن هم گسترده نیست.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان خاطر نشان کرد: در راستای حجم ترافیک و بهبودی شرایط، تصمیم گرفته ایم که تغییراتی را در میزان برداشت سهمیه ها اعمال کنیم و میزان برداشتی که سی لیتر بوده است را به چهل لیتر برسانیم.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcdxn0fsyt0xn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین