تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۸
۰
plusresetminus
امید لرستانی قهرمان و مربی کیک بوکسینگ کشوری در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: به خانواده و بستگان مهسا امینی تسلیت میگویم اما این اتفاق که رخ داده جالب نبود.
جوانان با نگاه به رسانه های خارجی تصمیم نگیرند
به گزارش خبرنگار راه آرمان از بم؛ امید لرستانی قهرمان و مربی کیک بوکسینگ کشوری در گفت و گو با خبرنگارما، در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: به خانواده و بستگان مهسا امینی تسلیت می گویم اما این اتفاق که رخ داده جالب نبود.
 

 
لرستانی با اشاره به هجمه رسانه های غربی گفت: رسانه های غربی سعی دارند مشکلات را به حکومت و نظام برگردانند و احساسات مردم را برانگیخته کنند مردم ما باید هوشیار باشند.
 
این ورزشکار بین المللی از جوانان تقاضا کرد: یا رسانه های غربی را نگاه نکنند یا اگر نگاه می کند در کنار آنها تاریخ و سیاست هم مطالعه کنند متاسفانه خیلی از حرف هایی که بی بی سی و اینترنشنال به خورد مردم می دهند، دروغ است از آنطرف در کشور هم اشکالاتی هست که باید همه دست به دست هم دهیم و دوستانه مشکلات را حل کنیم.
 
این قهرمان کیک بوکسینگ، با اشاره به هجمه رسانه های غربی که جوانان را تحت تاثیر خود قرار داده، افزود: فردی که عکس حاج قاسم را آتش می زند متوجه نیست، همه آنهایی که شعار ایران، ایران می‌دهد بهایی به ایران نداده ولی یک شخصیتی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۲سال در جنگ بوده از امنیت کشور دفاع کرد و فرد پشت میز نشینی هم نبوده و در آخر هم به خاطر همین امنیت شهید سلیمانی به شهادت رسید.
 
امید لرستانی با بیان اینکه برخی افراد خارج نشین ایران هم فهمیدند هیچ جا وطن  نمی شود، گفت: به خاطر اینکه بهانه دست غربی ها و دشمنان ندهیم در یکسری رفتارهایمان باید تجدید نظر کنیم از این کشور باید مراقبت کنیم کشوری که خون های زیادی پای آن ریخته شده است جوانان زیادی به خاطر دفاع از مملکت جان خود را که عزیز تر از جان نیست؛ را فدا می‌کند.
 
لرستانی در پاسخ به این سوال که هدف علی کریمی از تشویق مردم به اعتراض چیست گفت: علی کریمی فرد بدی نیست و برای کشور و فوتبال کشور تلاش های زیادی کرده اما واکنش های احساسی این ورزشکار ممکن است جان هزاران نفر  را به خطر بیندازد و امنیت کشور را بر هم بزند، به گونه ای بیانیه، پست و یا استوری بگذاریم که به دور از جو احساسات و با صبر و تحمل بیشتر باشد چرا که دنبال این هستیم با اعتراض ایرادی درست شود نه اینکه خراب تر کنیم.
https://armanekerman.ir/vdcg7z9q3ak9wq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما