تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۸
۰
plusresetminus
کدینگ کارت های سوخت و ایجاد صفوف های طولانی در جایگاه های سوخت جنوب کرمان موجب وقت سوزی مردم شده است.
کدینگ،طرحی که وقت مردم جنوب کرمان را سوخت
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب،طی ماه های گذشته بحث سوخت یکی از موضوعات و معضلات مهم شهروندان در جنوب کرمان است.
 
به دنبال کمبود سوخت در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان برای حل این معضل طرح کدینگ کارت های سوخت را در این منطقه اجرایی کرد.
 
اما دیری نگذشت که صدای مردم و ائمه جمعه منطقه در رابطه با اجرای این طرح بلند شد و گویا این طرح محدودیت هم جوابگو نیست.
 
رئیس دادگستری کرمان نیز در سفر هفته گذشته خود به جنوب استان کرمان نیز محدود سازی سوخت در این منطقه را سیاست غلطی دانست و افزود: اگر مسؤولان مربوطه می‌خواهند کنترل کنند باید از سیستم‌های هوشمند برای کنترل قاچاق سوخت استفاده کنند و این مسأله باید از راه درست کنترل شود.
 
 حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سوخت یک سرمایه در کشور بوده که متعلق به همه ملت ایران است و ما نیز بر این باور هستیم که باید جلوی قاچاق آن گرفته شود ولی از راه سیاست درست تا به زندگی مردم آسیب وارد نشود.
 
وی بیان کرد: مسأله مدیریت سوخت و ایجاد صفوف طولانی مردم برای دریافت بنزین زیبنده مردم نجیب این مناطق نیست.
 
رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد:  بحث سوخت در این مناطق باید مدیریت شود، چند نفر خلافکار اگر مرتکب خلاف می‌شوند مردم عادی نباید متضرر شوند و نباید ۹۵ درصد مردم فدای ۵ درصد که سوخت را قاچاق می‌کنند، شوند و باید از ادامه این وضعیت جلوگیری کنند.
 
انتهای پیام/پ
https://armanekerman.ir/vdcep78zejh8xxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما