تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲
۰
plusresetminus
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش رودبارجنوب گفت: دربحث استخدام نیروهای خرید خدمات، کار استخدام این نیروها در حال پیگیری و گذراندن مراحل قانونی است ان شاءاالله به زودی مشکل این نیروها حل خواهد شد.
نیروهای خرید خدمات بزودی تعیین تکلیف می شوند/رودبارجنوب نیاز مبرم به ساخت مدارس شبانه روزی ۱۲کلاسه دارد
به گزارش راه آرمان از رودبارجنوب،جلسه شورای اداری آموزش وپرورش با حضور نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس، فرماندار رودبارجنوب، مدیر آموزش و پرورش، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و اعضای شورای اداری آموزش و پرورش شامگاه روز گذشته برگزار شد.
 
 در ابتدای این جلسه فرماندار رودبارجنوب ضمن تبریک هفته بسیج، از زحمات نماینده پنج شهرستان جنوبی و کادر اداری مدیریت آموزش و پرورش تقدیر وتشکر کرد.
 
 علی پرورش فرماندار رودبارجنوب گفت: جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش آموزان امری ضروری است.
 

مدارس ۱۲کلاسه شبانه روزی نیاز مبرم شهرستان رودبارجنوب 

 
مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته بسیج، خواستار شد: سهمیه آزمون استخدامی و تربیت معلم در شهرستان بسیار پایین است این امر در مجلس شورای اسلامی پیگیری ویژه جهت افزایش سهمیه آزمون استخدامی و تربیت معلم برای رودبارجنوب داشته باشید.
 
 بهرامی گفت: آموزش وپرورش رودبارجنوب با توجه به وسعت جغرافیایی شهرستان نیاز مبرم به مدارس شبانه روزی ۱۲ کلاسه در رودبارجنوب و جازموریان دارد.
 
بهرامی یکی دیگر از مشکلات آموزش وپرورش را عدم صدور اسناد املاک آموزش وپرورش دانست و افزود: ضمن ارائه گزارش خدمات ارزنده آموزش وپرورش کمبودهای آموزش و پرورش را جهت پیگیری نماینده پنج شهرستان جنوبی بیان کردند.
 

شرکت مس معین اقتصادی رودبارجنوب می شود

 
در ادامه منصور شکراللهی نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان ضمن تبریک هفته بسیج،اظهار کرد: آموزش وپرورش نهادی مقدس و بزرگ است که می تواند خدمات ارزنده نظام اسلامی را به دانش آموزان و جامعه شرح دهد.
 
نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده ی بسیار نزدیک معین اقتصادی مس در شهرستان رودبارجنوب استقرار پیدا خواهد کرد و باتوجه پیگیرهای انجام شده در بحث فرهنگی و آموزشی توجه ویژه ای صورت خواهد گرفت.
 
شکراللهی افزود: از شما مسئولین بومی شهرستان می خواهم با وحدت، انسجام برای خدمت به مردم شریف رودبارجنوب تلاشی مضاعف وجهادی داشته باشید.
 

تربیت نیروی جهادی و انقلابی از وظایف آموزش و پرورش است

 
 
وی در ادامه افزود: یکی از وظایف آموزش وپرورش تربیت نیروهای جهادی وانقلابی است.
 
شکراللهی مدیر آموزش و پرورش رودبار را در زمره ی مدیران توانمند کشوری دانست واعلام کرد: که حتی وزیر آموزش و پرورش هم بر این امر اذعان داشته اند.
 
وی در پایان افزود: دربحث استخدام نیروهای خرید خدمات، کار استخدام این نیروها در حال پیگیری و گذراندن مراحل قانونی است ان شاءاالله به زودی مشکل این نیروها حل خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/پ
https://armanekerman.ir/vdcftxdy0w6dmea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما