کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون استاندار راور مطرح کرد؛

فضای مجازی قتلگاه جوانان و نوجوانان

15 آذر 1401 ساعت 21:03

رحمان جلالی در حاشیه تودیع و معارفه فرماندار راور فضای مجازی را قتلگاه جوانان و نوجوانان دانست.


به گزارش "راه آرمان"؛ صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندار راور، با حضور معاون استاندار و جمعی از مسئولین برگزار گردید. 

در این مراسم رحمان جلالی معاون استاندار از اهمیت فضای مجازی در این برهه زمانی گفت و تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری من اگر رهبر نبودم رییس شورای عالی فضای مجازی میشدم.

وی ادامه داد: فضای مجازی قتلگاه جوان ها و نوجوانان ماست و ما از اهمیت آن غافل بودیم.

معاون استاندار گفت: عامل سامان دهی افرادی که کف خیابان هستند، یکی از پرفروش ترین بازی های ست که نوجوانان ما با آن سر و کار دارند.

جلالی همچنین تصریح کرد: این بازی ها یک شبیه خون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و قانون گریزی را به فرزندان ما آموزش می‌دهد. 

وی در ادامه گفت: دشمن از بعضی کارهای مردم کشور از جمله، همراهی مردم در مناسبت های مذهبی، شرکت میلیونی در پیاده روی های اربعین، جراحی های اقتصادی، کارهای فرهنگی از جمله خواندن سرود سلام فرمانده و... هراس دارد.

معاون استاندار در پایان گفت: رسانه ها چشم بینای ما هستند و باید از این فرصت ها استفاده کرد.

اژدری فرماندار سابق راور در این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: مردم راور شایسته خدمات بیشتری هستند و باید راور را در خور نامش بلند کرد.

اژدری در ادامه گفت: در زمان خدمتگزاری اقدامات فراوانی از جمله، افتتاح دو قطعه از جاده راور دیهوک، پیشرفت کارخانه فولاد راور، آسفالت معابر و آب آشامیدنی روستاها، خدمات بهداشتی و آموزشی، ملی شدن فرش راور، لایه روبی قنوات، در بحث منابع طبیعی و کشاورزی و همچنین ارتقای اینترنت روستاها انجام شده است.

اژدری در پایان از همه افرادی که در خدمتگزاری او همکاری و کمک داشتند تقدیر و تشکر نمود. 

رضا عباسی فرماندار راور در این جلسه ضمن تسلیت شهدای این مقطع از زمان گفت: همه ی ما انسان ها بدهکاری نیز هستیم، بدهکار به خون شهدا و آرمان های آن ها و همچنین رهبری هستیم.

عباسی گفت: من از امروز خودم را راوری خواهم دانست و تمام تلاشم را برای پیشرفت و آبادی راور خواهم کرد و با مهربانی توام با اقتدار میتوانیم کارها را پیش ببریم. 

فرماندار راور گفت: یکی از اصلی ترین کارها در مدیریت جانشین پروری است و همه باید در ابتدا فعالیت های منظم داشته باشند تا بتوانند گردش مسئولیت در استان و حتی استان های مجاور داشته باشیم و برای اینکار هماهنگی های لازم با مسئولین را خواهیم داشت.
انتهای پیام/راور 


کد مطلب: 131124

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/report/131124/فضای-مجازی-قتلگاه-جوانان-نوجوانان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir