تاریخ انتشار :جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۱
۰
۱
plusresetminus
به دنبال پیگیرهای رسانه ای و مطالبات مردمی؛

سیاهی قیر بر خیابان های خاکی رودبارجنوب نشست

به دنبال مطالبات مردمی و پیگیری های رسانه ای خیابان‌های ابوذر غفاری و تختی رودبارجنوب پس از سالها انتظار آسفالت شد.
سیاهی قیر بر خیابان های خاکی رودبارجنوب نشست
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب،از وقتی خودروها وارد خیابان‌های ایران شدند، نیاز به بستری صاف با زیرسازی مناسب احساس شد و پس از آن آرام آرام آسفالت گرم که مخلوطی از قیر داغ و شن بود، بر کف خیابان ها چسبید.
 
اگر گذرتان این روزها به خیابان ابوذر غفاری و تختی رودبارجنوب بیفتد، خودروهای عمران شهرداری رودبارجنوب را می بینید که به جان جاده های خاکی نخستین خیابان های رودبارجنوب افتاده اند.
 
 تیغه های قوی، خاک های خیابان فرسوده و خسته را بر می دارد،کف این دو خیابان تیغ خورد و حالا سیاهی قیر بر صورت آنها نشست و گویا جامه نو به تن کرده اند.
 
خیابان ابوذر غفاری و تختی رودبارجنوب دو خیابان پر رفت آمد در شهرستان محسوب می شوند که جمعیت زیادی در این دو خیابان ساکن هستند.
 
عملیات آسفالت در شهر رودبارجنوب ادامه دارد 
 
ناصری شهردار رودبارجنوب با بیان اینکه خیابان ابوذر غفاری و تختی از سال ها پیش بصورت خاکی رها شده بود افزود: بهسازی و آسفالت این خیابان ها از مطالبات ضروری شهروندان این منطقه بود که در نهایت طی اقدامات عمرانی اجرا شده، این خیابان ها آسفالت و بهسازی شد.
 
طبق اظهارات او آسفالت خیابان ابوذر غفاری و تختی ضمن ایجاد سهولت در تردد خودروها، باعث روان‌سازی و افزایش ضریب ایمنی این معبر مواصلاتی شده است. ضمن اینکه جمع آوری و هدایت روان آب سطحی در این نقطه از شهر رودبار جنوب بویژه در فصل بارش های جوی که پیش از این به دلیل خاکی بودن معبر باعث ایجاد مشکلاتی در تردد خودروها شده بود با این اقدام تسهیل شد.
 
شهردار رودبارجنوب اجرای پروژه بهسازی این خیابان هارا از اقدامات عمرانی اولویت دار این منطقه عنوان کرد و گفت: گام های توسعه محور این منطقه در پاسخ به مطالبات شهروندان با برنامه ریزی و سرعت هرچه بیشتر تا پایان سال ۱۴۰۱ادامه خواهد داشت.
 
وی در پایان خاطرنشان نشان کرد: پیاده روسازی بلوار شهدا (بانک صادرات) -بازار بزرگ شهرداری با احداث ۲۹۰ غرفه(در حال ساخت)،پارک بزرگ شهر رودبار که با به روز ترین امکانات و تجهیزات در حال احداث می باشد ،فاز دوم بهسازی رفیوژ بلوار امام خمینی (ره) از جمله اقدامات در حال اجرا شهرداری است.
 
البته امیدواریم که جنس این آسفالت جوری نباشد که پس از بارندگی از هم بپاشد،یک مولفه برای اجرای کیفی آسفالت است ولی عوامل دیگری همچون گرم بودن آسفالت و میزان قیر و دانه بندی و... هم عواملی هستند که باید لحاظ شود. 
 
 
انتهای پیام/پ
 
 
 
https://armanekerman.ir/vdcbw8b8grhbf8p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خدا خیرت بده شهرداردلسوز... لطفا فکری هم برای اسفالت کوچه های شهر کنین 20 ساله شهرستان شده ولی هنوز 99درصد کوچه های شهر خاکی هستند