تاریخ انتشار :جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۹
۰
plusresetminus
فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سیاست زدگی یعنی دور شدن از مکتب امام خمینی(ره)، گفت: حاج قاسم اهل باند بازی نبود.
حاج قاسم اهل باند بازی نبود
به گزارش راه آرمان، سردار سیدمحمد باقرزاده پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ حماسه نهم دیماه در شهرستان ریگان با بیان اینکه در جریان اغتشاشات اخیر تو دهنی محکمی مردم به دشمنان زدند، اظهار داشت: فتنه که پیش می آید افراد بصیر تلاش می کنند کشور به لبه پرتگاه نرود.
 
فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه یکی از شگرد های دشمن این است فهم و شعور عمومی ملت را متزلزل کند، تصریح کرد: شهدا همه را دعوت به هوشیاری و پایداری می کردند.
 
وی در ادامه خطاب به همه مدیران و مسئولان توصیه کرد: از هر گونه سطحی نگری، عوام زدگی، مقطعی کار کردن و سیاست زدگی پرهيز کنید.
 
سردار باقرزاده با بیان اینکه سیاست زدگی یعنی دور شدن از مکتب امام خمینی(ره)، عنوان کرد: حاج قاسم اهل باند بازی نبود.
 
وی در خاتمه با بیان اینکه شهید سلیمانی در برابر امام خود مطیع بود، افزود: حاج قاسم مجاهدی مخلص، انسانی تیز بین، شجاع، نقطه امید ستم دیدگان و شهادت طلب واقعی بود.
 
سرهنگ مصطفی دهقانیان نیز در این مراسم با بیان اینکه دشمنان در فتنه اخیر خیمه این انقلاب را نشانه گرفته بودن و مردم پاسخ دندان شکنی به دشمن دادند، اظهار کرد: روز نهم دیماه روز دشمن شناسی است.
 
فرمانده سپاه شهرستان ریگان عنوان کرد: امروز دشمن فکر و ذهن جوانان ما را نشانه گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی‌ماه در تاریخ ماندگار شد، افزدد: مردم نشان دادند پای انقلاب و ولایت تا آخرین قطره‌ خون خود ایستاده اند.
 
فرمانده سپاه ریگان خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی اخیر هم مردم نشان دادند همچنان برای نظام و انقلاب آماده جانفشانی هستند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdci3zazrt1apw2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما