تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۷
۰
plusresetminus
روایتی از حضور دانشجویان در خانوک؛

آنچه در اردو راهیان نور مقاومت گذشت

راهیان نور مقاومت با هدف آشنایی و تبیین فرهنگ شهدا خصوصا شهدا استان کرمان در بین قشر دانشجویان سراسر کشور برگزار شد.
آنچه در اردو راهیان نور مقاومت گذشت
به گزارش راه آرمان،  این روزها شهر خانوک میزبان کاروان های دانشجویی راهیان نور مقاومت سراسر کشور بود در گفت و گو یی با آنها از این اردو جویا شدیم. 

دانشجویی از شهرستان ساوه گفت: افتخار می کنیم در شهری قدم می زاریم که سردار قدم گذاشته است، اینجا خاکی کشنده دارد و دلها را مجذوب خود می کند.

دانشجوی مشهد از استقبال کرمانی ها در این اردو صحبت کرد و گفت: مردم کرمان خیلی استقبال گرم داشتند، این سفر خیلی حال و هوای معنوی داشت که قابل بیان نیست و تشکر می کنم از مهمان نوازی مردم کرمان. 

از دانشگاه فرهنگیان استان یزد: خوشحالم که این در این سفر شرکت کردم و در  شهر خانوک دیدار با خانواده های شهدا و دانشجویان سراسر کشور حس نشاط فوق العاده ای را منتقل می‌کند. 

وی ادامه داد: خیلی برایم شگفت زده بود که شهر به این کوچکی با این جمعیت کم، این تعداد شهید را داشته است که هر کدام از آنها زندگینامه زیبا و متفاوتی هم داشتند، و حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند که در این شهر با وضو وارد شوید، این نشان از اهمیت جایگاه شهدا نزد حاج قاسم بود. 

فرد دیگری  که از استان مرکزی آمده بود، با بیان خاطره و عنایتی که در این سفر دیده بود گفت:
با اینکه از اتوبوس جاماندیم و آمدمان به گلزاری شهدای خانوک فقط با دعوت خود شهید بوده است، که توانستیم با ماشینی دیگر به کاروان برسیم..

دانشجو معلمی که  دیگری که از استان البرز روستای هیو آمده بود بیان کرد : ۱۵ ساعت در راه بودیم تا به اینجا برسیم خیلی حس و حال خوبی دارد مگر می شود در شهر حاج قاسم بود و حس خوبی نداشت، و به واسطه حاج قاسم شهر خانوک را شناختیم. 

وی افزود: در این اردو، از سراسرشهرهای ایران مثل یزد مشهد تهران آمده بودند، کاروان ارومیه ۲۳ ساعت به عشق شهدا در راه بودند، ان شالله که در مسیر شهدا قدم بگذاریم، اگر جایی دچار شک و تردید شدید یادتان باشد که شهدا چراغ راه هستند.

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdceoz8zpjh8xfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما