تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
۰
plusresetminus
صف‌های طولانی بنزین در جنوب کرمان مردم را با مشکل مواجه کرده و مسئولان راه‌اندازی انبار نفت را راه‌حل فرار از این مشکل می‌دانند.
راه‌اندازی انبار ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی، راهی برای فرار از صف‌های طولانی
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان، طی ماه‌‌های اخیر مردم شهرستان‌های جنوبی استان کرمان از ایجاد صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها گلایه دارند.
 
برخی از پمپ‌های بنزین‌ها نیز سوختی برای عرضه به مردم در اختیار ندارند و دلیل این مسئله نیز عدم ارسال بنزین به شهرستان‌های جنوبی کرمان و کمبود سوخت گزارش شده است.

به هر صورت مردم در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان این روزها برای سوخت گیری خودروهای شخصی باید به دنبال پمپ بنزین‌هایی باشند که سوخت عرضه می‌کنند و پس از آن چند ساعت در صف منتظر بمانند، این مسئله به خصوص برای مسافران دردسر ساز شده است.
 
مردم در به در دنبال بنزین 
 
محمد سابقی یکی از شهروندان جازموریانی است که می‌گوید: طی هفته اخیر با این مشکل مواجه شده‌ایم و باید مسافت طولانی را برای سوخت گیری طی کنیم چون برخی از جایگاه‌ها سوخت ندارند.
 
برنامه‌ریزی مسئولان باید به گونه‌ای باشد که چنین مشکلی در شهرستان ایجاد نشود و قبل از کمبود سوخت اقدامات لازم برای سوخت رسانی به پمپ بنزین‌ها انجام شود.
 
وی بیان‌ کرد: وقتی به پمپ بنزین مراجعه می‌کنیم می‌گویند که سوخت ارسال نشده اما سوال من به عنوان یک شهروند این است که برای مردم چه فرقی می‌کند سوخت باید از کجا ارسال شود مسئله حل مشکل و نیاز مردم است.
 
این شهروند رودباری خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی مسئولان باید به گونه‌ای باشد که چنین مشکلی در شهرستان‌ها ایجاد نشود و قبل از کمبود سوخت اقدامات لازم برای سوخت رسانی به پمپ بنزین‌ها انجام شود.
 
وی افزود: اکثر مردم کشاورز هستند و طی این چند روز برای امور معمول خود نیز با مشکل مواجه شده‌اند. 
 
در همین راستا روز گذشته نشست مشورتی ائمه جمعه و فرمانداران پنج شهرستان جنوبی استان کرمان برگزار شد.
 
علی پرورش، در نشست مشورتی ائمه جمعه و فرمانداران پنج شهرستان جنوبی استان کرمان، با اشاره به اینکه احداث انبار ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی از مأموریت های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.
 
فرماندار رودبارجنوب، ضمن انتقاد از روند عرضه سوخت، بر تدبیر و تسریع در سوخت‌رسانی به جایگاه‌های سوخت این منطقه تأکید کرد.
 
ائمه جمعه و فرمانداران پنج شهرستان جنوبی استان کرمان، ضمن انتقاد از عرضه سوخت در این مناطق از مسئولان شرکت نفت نیز خواستند که وضعیت کمبود بنزین را سروسامان دهند چون که صف‌های طولانی (مقابل جایگاه‌های سوخت) زیبنده مردم نیست و نبودن بنزین در جایگاه‌های سوخت نشانه ضعف مدیریت است.
 
 البته باید با قاچاق هم مبارزه کرد و از صاحب‌نظران خواسته شود که راه های اصولی و صحیح برای مبارزه با قاچاق سوخت بیاندیشند؛ باید تصمیم‌هایی اتخاذ شود که مردم در فصل کشاورزی دچار مشکل نشوند.
 
انتهای خبر/پ
https://armanekerman.ir/vdchiinzz23nxzd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما