تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۳
۰
plusresetminus
خیریه آبشارعاطفه ها به همت خیرین بومی رفسنجان به جمعی از نوعروسان رفسنجانی جهیزیه اهدا کرد.
اهدای جهیزیه به نوعروسان رفسنجانی در روز ولادت امام محمد باقر
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ نجمه قاسمی مدیر شعبات خیریه آبشارعاطفه‌ها در شهرستان رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهرستان‌رفسنجان دارای سه شعبه آبشارعاطفه‌ها شامل شعبه مرکزی، شعبه ایتام و شعبه کشکوئیه است.

قاسمی ادامه داد: در بنیاد بین‌المللی آبشارعاطفه‌ها در روز تولد ائمه‌اطهار اهدای‌جهیزیه به نوعروسان نیازمند را داریم که این طرح امروز به مناسبت ولادت امام محمد باقر برگزار شد که همراه با جشن ازدواج آسان سی نوعروس تحت حمایت آبشارعاطفه‌ها بود.

مدیر شعبات خیریه آبشارعاطفه‌ها رفسنجان افزود: با برگزاری این جشن یکسری اثاثیه ضروری شروع زندگی از قبیل یخچال، فریزر، لباسشویی، بخاری، قالی، پتو و سرویس‌قابلمه تهیه و تقدیم نو عروسان شد.

وی گفت: برنامه اهداجهیزیه در طی ۱۰ سال فعالیت آبشارعاطفه‌ها در شهرستان رفسنجان صورت گرفته و تا کنون به ۳۵۰ عروس کمک هزینه خرید جهیزیه توسط آبشارعاطفه‌ها تقدیم شده است.

قاسمی ادامه داد: از فعالیت‌های دیگر آبشارعاطفه‌ها در شهرستان رفسنجان تحت حمایت قرار دادن ۱۶۰ یتیم و خدمات به بیماران سرطانی است و در مجموعه ۳۵۰ پرونده جهت حمایت آبشارعاظفه‌ها رفسنجان هستند که خدمات درمانی خدمات بهداشتی و اهدای‌جهیزیه به افراد نیازمند داده میشود.

مدیر شعبات خیریه آبشارعاطفه‌ها رفسنجان افزود: در طرح‌های اشتغالزایی از قبیل فعالیت در زمینه مشاغل‌خانگی نیز آبشارعاطفه‌ها فعال می باشد.

قاسمی در آخر گفت: آدرس آبشارعاطفه‌ها رفسنجان شعبه مرکزی و ایتام خیابان معلم نبش کوچه ۱۰ میباشد وتمام همشهریان گرامی می توانند با مراجعه حضوری و شماره‌کارت ۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۳۰۰۸۲۷ مبلغ‌نقدی خودشان را واریز کنند وبرای کمک‌های غیرنقدی هم به آدرس خیابان معلم مراجعه کنند. در آخر از همه خیرین بزرگواری که ما را در این امر خیر یاری کردند بی نهایت سپاسگزاریم.



گزارش از رقیه غیاثی
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcba5b8frhbf8p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما