تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۹
۰
plusresetminus
چشم‌نوازی ریسه‌های رنگی در میادین شهر؛

«رودبارجنوب» به استقبال چهل و چهارمین بهار انقلاب رفت

«رودبار جنوب» با نصب ریسه های رنگی«پرچم افتخار» به استقبال چهل و چهارمین بهار انقلاب رفت.
«رودبارجنوب» به استقبال چهل و چهارمین بهار انقلاب رفت
به گزارش سرویس فرهنگی خبرنگار راه آرمان، با توجه به فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر آذین بندی و فضاسازی سطح شهر توسط شهرداری رودبار جنوب در حال انجام است.
شهرداری در تلاش است تا بتواند امسال با شکوه هر چه تمام‌تر به استقبال  چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برود که به همین منظور نصب ریسه‌های رنگی و پرچم‌های ایران در میادین و معابر پر تردد شهر و دانش آموزان هم با آذین‌ بندی مدارس خود به استقبال دهه مبارک فجر رفتند.
پویش پرچم افتخار روایتگر نقاط عطف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و در این پویش فرهنگی چهل و چهار سال همراهی و در کنارهم بودن ملت شریفمان از جمله دفاع مقدس، آزادی خرمشهر، کشف واکسن کرونا، پیشرفت‌های دانش هسته‌ای، رحلت امام خمینی(ره) به تصویر کشیده می‌شود.
دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز ملت ایران، از تاریخ دوازده تا بیست‌ودوم بهمن سال ۱۳۵۷ است. این ایام پاسداشت وقایعی همچون بازگشت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی پس از پانزده سال تبعید و اعلام تشکیل دولت موقت، پیوستن بسیاری از ارتشیان به انقلاب و بیعت نیروی هوایی با امام بزرگوار، شکست حکومت نظامی‌ با حضور شکوهمند مردم در صحنه به فرمان امام خمینی (ره)، فتح مراکز مهمی همچون صدا و سیما و پادگان‌های نظامی است، که سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی را در پی داشت.
مردم ایران، ایام دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی خود از چنگال استکبار جهانی را، که مرهون خون‌های مطهر شهیدان و مجاهدت‌های ملت ایران و رهبری امام خمینی (رحمة‌الله‌علیه) بود؛ هرساله جشن می‌گیرند و امیدوارند که این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عجّل‌الله‌فرجه‌الشریف)، متصل شده و جشن برپایی حکومت عدل الهی را در عصر حضور حضرت قائم (عجّل‌الله‌فرجه‌الشریف) پاس بدارند.

انتهای خبر/پ
https://armanekerman.ir/vdcirrazut1app2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما