تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۲
۰
plusresetminus
همزمان با سراسر کشور مراسم نمادین زنگ انقلاب امروز در دبیرستان پیامبر رحمت (ص) شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.
زنگ انقلاب در رودبار جنوب به صدا در آمد
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی راه آرمان، آئین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی ایران با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار رودبارجنوب، مدیرآموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان صبح امروز در مدرسه پیامبر رحمت (ص) رودبار جنوب برگزار شد.
زنگ انقلاب توسط امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار رودبارجنوب، مدیر آموزش وپرورش و یکی از دانش آموزان نواخته شد.
حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش ضمن تبریک چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از ظلم های رژیم ستم شاهی و دوران تبعید رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) به جنوب کرمان بیان کرد.
 نماینده ولی فقیه در شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیشرفت‌های مختلفی را بوسیله مردم و جانفشانی خون شهدا بدست آورده است، تاکید کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و آگاهی از این دستاوردها و یاد کردن از امام راحل و تجدید پیمان با شهدا ست.
 
تعداد مدارس رودبار جنوب در دوران ستم شاهی به انگشتان دست هم نمی‌رسید
 
در حاشیه این آیین انقلابی، مهدی بهرامی ضمن تبریک دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از برکات نظام اسلامی در رودبار جنوب این است در شهری که تعداد مدارس در دوران ستم شاهی به انگشتان دست هم نمی‌رسید امروز تعداد مدارس آموزشی بالغ بر چهارصد و ده مجتمع آموزشی می باشد.
مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب افزود: امروز در دورافتاده‌ترین روستاهای شهرستان هم مدرسه داریم و شرایطی فراهم است که همه بتوانند به تحصیل پرداخته و باسواد شوند.
 
گفتنی است، قبل از نواخته شدن زنگ انقلاب، مراسم استقبال از کاروان حضرت امام به صورت نمادین با رژه ی خودروی و حضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام رودبار جنوب انجام شد و شرکت کنندگان در این مراسم یاد و خاطره امام راحل شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.
 
انتهای خبر/پ
https://armanekerman.ir/vdcgux9qwak9ww4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما