تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۹
۰
plusresetminus
از برکات دیدار با مقام معظم رهبری؛

کلنگ ساخت مدرسه فرشته‌های کَپَر نشین به زمین زده شد

کلنگ ساخت مدرسه فرشته‌های کَپَر نشین که با رهبر انقلاب دیدار کرده بودند امروز به زمین زده شد.
کلنگ ساخت مدرسه فرشته‌های کَپَر نشین به زمین زده شد
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان، آیین کلنگ ساخت مدرسه دانش آموزان ریگ آباد بخش جازموریان صبح امروز با حضور امام جمعه جازموریان، معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان، مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب، مسئول نمایندگی آموزش وپرورش عشایری رودبارجنوب و جمعی از مسئولان و کارشناسان آموزش وپرورش توسط حجت الاسلام صادقی امام جمعه جازموریان و حجت الاسلام سادات حسینی معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش به زمین زده شد.
 
۹دانش آموز از محرومترین نقطه از جنوب کرمان به دیدار مقام معظم رهبری رفتند و از جمله برکات این سفر توجه به وضعیت تحصیلی و مکان آموزشی آنان بود.
 

دانش آموزان مدرسه عشایری ریگ آباد در بخش جازموریان استان کرمان در مدرسه کپری بدون تشریفات و درعین سادگی و بدون امکانات جشن عبادت گرفتند و انتشار این فیلم در فضای مجازی سبب دعوت از آنان در جشن تکلیف و دیدار با رهبر انقلاب شد.
 
دانش آموزان رودباری پس از بازگشت از این سفر و ورود به کرمان مورد توجه خیران قرار گرفتند و عبدللهی خیر کرمانی قول ساخت مدرسه مستحکم در منطقه عشایری ریگ آباد در فاصله ۴۰۰ کیلومتری از مرکز استان برای این فرشته‌های معصوم را داد.
 
 هدایتی مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان نیز در این رابطه گفت: تا سال آینده این دانش آموزان برای تحصیل وارد این مدرسه محکم و جدید خواهند شد.
 
برای ساخت مدرسه برای این دانش آموزان محروم خیر کرمانی ۷۰۰میلیون تومان متقبل شد.
 
حال با گذشت یک ماه از دیدار با رهبر معظم انقلاب کلنگ ساخت مدرسه روستای ریگ آباد بر زمین زده شد.
 
 
انتهای خبر/پ
https://armanekerman.ir/vdcdnx0fsyt0sj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما