تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۹
۰
plusresetminus
عشق جوانان به آبادانی شهر پایان ندارد؛

جنگ با محرومیت با سلاح جوانی و روحیه جهادی

علی اکبر جرجندی نامی آشنا در بین جهادگران رودباری جوانی انقلابی که برای زدودن چهره محرومیت از روستا‌های این شهرستان میدان دار جهادگران است.
جنگ با محرومیت با سلاح جوانی و روحیه جهادی
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان، اردو‌های جهادی را شاید بتوان به یک کلاس انسان سازی  تشبیه کرد، کلاسی که جوانان آن الگو‌های بزرگی برای جامعه هستند. اینجا کلاسی  برای اندوختن و یادگیری دایر شده است.
 
 
روز جوان در کشور ایران یازدهم شعبان و ولادت حضرت علی اکبر است که امسال با روز شنبه سیزدهم اسفند ماه مصادف شده است، بنا داریم در این گزارش چند تن از جوانان شهرستان رودبار جنوب را که برا زدودن چهره محرومیت از این شهرستان علی اکبر گونه تلاش می‌کنند معرفی کنیم.
 
علی اکبر جرجندی نامی آشنا در بین جهادگران رودباری جوانی انقلابی که برای زدودن چهره محرومیت از روستا‌های این شهرستان میدان دار جهادگران است.
 
جهادگرانی که با همت و غیرت جوانی خود برای مقابله با مشکلات فرهنگی و اجتماعی آستین‌های خود را بالا زدند تا نور امید را در دل و خانه‌های  مردم روستا‌های محروم روشن نگه دارند و زخم‌های آن‌ها را التیام ببخشند.
 
فواید اردو‌های جهادی برای جهادگران بسیار زیاد است. اما دو ثمره بزرگ آن را می‌توان  سازندگی وخود سازی دانست. همانطور که در روایات دینی ما آمده است برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است. این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند.
 
در کنار این مزایا، رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است که علی اکبر جرجندی این رسالت را به خوبی به مرحله اجرا در آورده است.
 
با راه اندازی گروه‌های جهادی بومی در روستاها علی اکبر ها تکثیر شده اند برای زدودن غبار محرومیت از چهره روستا‌های رودبار جنوب.
 
گروه‌های جهادی به واسطه محرومیت حاکم بر منطقه جنوب کرمان به ویژه در شهرستان رودبار جنوب، زهکلوت و بخش جازموریان همچنین در شهرستان‌های قلعه‌گنج و منوجان سابقه درخشانی از خود به یادگار گذاشتند و در هر بحرانی جلوتر از مسؤولان این گروه‌های جهادی و بسیجی بودند که به داد مردم رسیدند، از سیل زهکلوت در سال ۹۹ و ۱۴۰۱ تا کمک‌های مومنانه‌ای که از ابتدای شیوع کرونا در دستور کار آنها بود.
 
جرجندی مسئول گروه جهادی شهدای امنیت رودبار جنوب حال در سنگر معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب مشغول خدمت است تا با تربیت نسل انقلابی و دینی کار جهادی خود را تکمیل کند.

جوانی که لبیک گوی فرمان رهبر انقلاب برای ترویج ازدواج آسان است
 
جمشید خاوری طلبه جوانی که رئیس مجمع جهادگران شهرستان رودبار جنوب است و از سال ۹۸ تاکنون ۱۱۰ زوج را به همت جوانان کانون فرهنگی هنری شهید باکری روستای هیر شاه آباد روانه خانه بخت کرده است.
 
رودبار جنوب به دست جوانان نظیر علی اکبر جرجندی، علی روهنده و جمشید خاوری و صد ها جوان جهادگر دیگر ساخته خواهد شد.
 
انتهای خبر/پ
https://armanekerman.ir/vdca0un6649neo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما