تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷
۰
plusresetminus
روزهای گذشته در راین شاهد صف‌های طولانی پمپ بنزین بوده‌ایم، دو تن از مسئولان منطقه در این زمینه پاسخگو بوده‌اند.
بررسی علت صف‌های طولانی پمپ بنزین در راین
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ شلوغی جایگاه‌های سوخت دغدغه شهروندان راینی در چند روز اخیر بود. در روز‌های گذشته نیز شاهد تشکیل صف‌های طولانی پمپ بنزین در سطح شهر بودیم و تعدادی از جایگاه‌های سوخت نیز فعالیتی نداشتند و بنزین عرضه نمی‌‌شد.

بازدید سرزده ریاست دادگاه عمومی و بخشدار راین از دو جایگاه عرضه سوخت در راین انجام شد.
 
همچنین ریاست دادگاه و بخشدار راین به صورت سرزده از دو جایگاه عرضه سوخت در راین بازدید کرد.
 
برزگر قاضی دادگاه راین به همراه محسنی بخشدار راین و نیروی انتظامی به صورت سرزده از دو جایگاه عرضه سوخت در راین بازدید کرد. 
 
 برزگر قاضی دادگاه عمومی راین در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در جریان این بازدید ضمن نظارت بر نحوه عرضه سوخت در این جایگاه، دستورات ویژه‌ای به منظور تسریع در روند خدمت‌رسانی صادر کرد.
 
وی همچنین در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وجود ترافیک شدید و ایجاد صف طولانی خودروها در جایگاه عرضه سوخت، تصمیمات گرفته شد.
 
وی همچنین با بیان اینکه شورای پیشگیری از وقوع جرم بخش به موضوع قاچاق سوخت و جلوگیری از افزایش آن و پیشگیری حداکثری در این مقوله ورود جدی خواهد داشت تاکید کرد: ایجاد محدودیت در خصوص تحویل سوخت به خودروها در جلوگیری از قاچاق سوخت، مدیریت صحیح موضوع و جلوگیری از اضرار به حقوق عامه صورت گرفته شود.
 
بخشدار راین محسنی در گفتگو با خبرنگار ما؛ گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مکاتبات با شرکت نفت، مشکل توزیع سوخت در شهر به‌زودی حل خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: بر نحوه توزیع و کیفیت سوخت جایگاه‌های عرضه سوخت شهر به طور مستمر نظارت و در صورت وجود هرگونه تخلفی با جدیت با آن برخورد خواهد شد متخلفین به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.


انتهای خبر/ تاج الدینی 
https://armanekerman.ir/vdcfymdy1w6dmya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما