تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۷
۰
plusresetminus
فرماندار راور گفت: در هر نقطه از شهر بدون توجه به نظریه کارشناسی نصب سرعت‎گیر ، پذیرفته نیست.
نصب سرعت‌گیر در هر نقطه از شهر خلاف اصول ایمنی است
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ صبح امروز جلسه شورای ترافیک شهرستان راور به ریاست فرماندار و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

رضا عباسی فرماندار راور در این جلسه بیان‌کرد: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ‌سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود.

وی عنوان کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش به‌سزایی در برطرف‌کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبورومرور شهری دارد.

فرماندار راور افزود: درجلسه شورای ترافیک مسائل مهم شهرستان مطرح می‌شود و در آن  تعدادی از درخواست‌ها بررسی می‌شود که بسیار حائزاهمیت می‌باشد.

عباسی گفت: سرعت‌گیرها باید به‌جا و در محل مناسب نصب شوند و در مرحله اول باید نظریه کارشناسی در محل‌های نصب سرعت‌گیر و سرعت‌کاه اخذ و سپس با استانداردهای لازم سرعت‌گیر نصب شود و این‌که در هر نقطه بدون توجه به نظریه کارشناسی نسبت به نصب سرعت‌گیر اقدام شود، پذیرفته نیست.

وی بیان‌کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در راستای اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی برعهده دارند که اگر اطلاع‌رسانی کامل و دقیق باشد، در حل بسیاری از مشکلات شهرستان، مردم و مسئولین را یاری می‌کنند.

در ادامه جلسه شورای ترافیک، پلیس راهور و روسای ادارات عضو پیشنهادهای خود را ارائه دادند و در خصوص مسائل و مشکلات ترافیکی بحث و تبادل نظر شد و تمهیدات لازم در ایام تعطیلات نوروزی مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای خبر/کارگر زاده https://armanekerman.ir/vdcb0fb8grhbf8p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما