تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۸
۰
plusresetminus
پروژه دوبانده‌سازی جاده راور_دیهوک که ۱۸ سال ناتمام مانده تنها در یک سال اخیر ۵۲ حادثه به خود دیده است.
پروژه ۱۸ساله جاده راور_دیهوک با ۵۲ حادثه در یک سال اخیر
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ جاده راور_دیهوک که سالانه جان تعداد زیادی از هموطنان را می‌گیرد پس از هجده سال و گذشت پنج دوره ریاست جمهوری همچنان ناتمام باقی‌مانده در همین راستا گفتگویی با رئیس اداره شهرسازی راور داشتیم.

اسماعیل عسکری رئیس راه‌ و شهرسازی راور در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: طول کل پروژه جاده راور_دیهوک ۱۸۸ کیلومتر است که در ۱۸ سال گذشته تنها ۷۱ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده‌ است.

عسکری بیان‌کرد: در حال حاضر ۸۷ کیلومتر از این جاده درحال ساخت و ۳۰ کیلومتر آن فاقد هیچ‌گونه عملیاتی است که قسمت‌هایی نیز به‌زودی به مناقصه گذاشته می‌شود.

وی درادامه گفت: اعتبار موردنیاز برای اتمام پروژه بالغ‌ بر ۸۰۰ میلیارد تومان است که با مطالبات پیمانکاران فعلی نیز پرداخت کاملی صورت نگرفته‌ است و با وجود تورم‌های پیاپی این مبلغ بیشتر نیز خواهدشد.

عسکری گفت: در سفر مدیر کل راه‌وشهرسازی به شهرستان راور مقررشد تا پایان شهریورماه سال آینده محور کرمان_راور به صورت کامل دوبانده و محور راور_دیهوک بعد از مناقصه و مشخص شدن پیمانکار، ادامه زیرساخت‌ها ازسر گرفته شود.

عسکری درپایان گفت: با توجه به آمار تصادفات در این جاده پروژه دوبانده‌سازی همت ملی و اعتبار ویژه‌ای لازم دارد که باید مسئولین کشوری، وزرا و نمایندگان با همکاری یکدیگر به این مهم نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

روح الله حاج محمدحسنی رئیس اورژانس راور نیز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حوادث جاده کرمان_راور_دیهوک گفت: حدودا ۵۲ حادثه از ابتدای سال تاکنون در این جاده رخ‌ داده است که هفت فوتی و ۱۶۱ مصدوم را به دنبال داشته است.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcce1qss2bq1s8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما