تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰
۰
plusresetminus
رئیس اتاق اصناف شهرستان رفسنجان اعلام کرده نسبت به واحد صنفی متخلف جریمه نقدی و یک هفته پلمپ به جدیت و قاطعیت اعمال خواهد شد
فایل ویدیو
به گزارش راه آرمان از رفسنجان، به دنبال اوج گرفتن شیوع کرونا در کشور ستاد ملی کرونا تصمیم به تعطیلی شش روزه کلیه اصناف، ادارات و بانک ها گرفته است.

این تعطیلی از بامداد امروز در سطح شهرستان رفسنجان آغاز شده است.

در بازدید میدانی امروز خبرنگار راه آرمان، قریب به 90 درصد اصناف مغازه های خود را تعطیل کردند و تنها صنف اقلام ضروری امروز به کار خود ادامه داده اند.

مغازه هایی هم بودند که بر خلاف تصمیم ستاد کرونا با وجود غیرضرور بودن، قانون شکنی کردند و باز یا نیمه باز بودند.

امروز کلیه بانک ها و ادارات دولتی نیز تعطیل بودند و مراکز غیر دولتی نیز بنا بر تصمیم مدیریت آن مجموعه اقدام کردند، برخی تعطیل شدند و برخی در حال خدمات رسانی بودند.

محمدحسین جلالی رئیس اتاق اصناف شهرستان رفسنجان طی اطلاعیه ای خطاب به رؤسای محترم صنفی شهرستان اعلام کرده که در پی فوق بحرانی شدن وضعیت کرونا کشور و تصویب تعطیلی سراسری در کشور توسط ستاد ملی کرونا، پیرو آن ستاد کرونا شهرستان رفسنجان نیز مصوب نمود از بامداد دوشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۵ الی بامداد یکشنبه ۱۴۰۰/۵/۳۱ کلیه اصناف رفسنجان تعطیل باشند و فقط اصناف، موادغذایی، گوشت، مرغ، ماهی میوه و تره بار،نانوایی،عینک ساز و کالای پزشکی اجازه فعالیت خواهند داشت.

جلالی گفته بر خلاف وظیفه ذاتی نسبت به واحد صنفی متخلف جریمه نقدی و یک هفته پلمپ به جدیت و قاطعیت اعمال خواهد شد.

اگر بخواهیم شاهد سیر نزولی کرونا باشیم در کنار رعایت پروتکل ها از سوی شهروندان و اصناف مسئولان نیز بایستی در اجرای قوانین خاص این ایام جدیت و نظارت کافی داشته باشند.

انتهای پیام/

  https://armanekerman.ir/vdcex78zxjh8wvi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما