تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۲
۰
plusresetminus
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

دستاوردهای ورزشی در رفسنجان به نمایش گذاشته شد

نمایشگاه دستاوردهای ورزشی رفسنجان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور جمعی مسئولان شهرستان درمحل استادیوم تختی افتتاح شد.
فایل ویدیو
به گزارش راه آرمان؛ نمایشگاه دستاوردهای ورزشی شهرستان رفسنجان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور شهردار، فرماندار، رئیس شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی مسئولین شهرستان درمحل استادیوم تختی افتتاح شد
 
مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در آیین افتتاح این نمایشگاه از مشکلات ورزشکاران گفت و بیان کرد: میدانیم مشکلات فراوانی از نظر امکانات ،بودجه و… در راهتان است و برای حل مشکلات سعی و تلاش خودمان را میکنیم.

وی افزود: اگر بخواهیم ورزش شهرستان از آماتور و هم همگانی به صورت حرفه ای پیشرفت کند باید نقاط ضعف خود را تقویت کنید.
مجید کهنوجی شهردار رفسنجان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشت: یکی از مباحثی که در شهرداری دنبال می‌کنیم بحث محله محوری است و برای سرانه ی ورزشی محله ها بودجه در نظر می گیریم  و  این یک فرصت است و  بنا به اعلام نیاز اداره ورزش و جوانان در محله ها طراحی و هزینه خواهیم کرد.

وی بیان داشت: در بحث مبلمان شهری، فضای سبز و… میتوانیم هزینه ها و فعالیت هایی انجام شود.  ورزشکاران می توانند ورزش هایی چون شطرنج ، تنیس روی میز و… داخل گروه کارشناسی به ما بگویند تا بتوانیم اجرا کنیم . همچنین اگر از لحاظ قانونی باشگاه شهرداری را راه اندازی کنیم کمک دست ورزشکاران دیگر که سطحشان در جامعه دیده نمیشوند، خواهیم بود.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۳۰ مهر ماه برای عموم دایر است.
انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcfe0dytw6d0ya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما