تاریخ انتشار :جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰
۰
plusresetminus
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در راستای حفظ و انسجام و آمادگی جسمانی و ارتقای سطح روحیه نشاط و شادابی همایش پیاده روی بزرگ بسیجیان شهرستان زرند از محل سالن ورزشی ۹ دی  تا گلزار شهدا این شهرستان برگزارشد.
فایل ویدیو
به گزارش راه آرمان، در این مراسم جمعی از مسئولان اجرایی و قضایی و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی ،خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان حضور داشتند و شرکت کنندگان مسافت ۵ کیلومتری تا گلزار شهدا این شهرستان طی کردند. 

سرهنگ اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند با گرامیداشت هفته بسیج گفت: این همایش افزایش شور و نشاط در بین بسیجیان و خانواده آن‌ها و ارتقای سطح سلامتی و نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از ورزش همگانی، از برنامه‌های مصوب سازمان بسیج ورزشکاران بوده و  بی‌شک اینگونه برنامه‌ها در افزایش اعتماد‌به‌نفس و ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی تاثیر بسیار زیادی دارد. 

او افزود: اجرای همایش اقتدار بسیجیان، پویش نذر خون و اهدای خون توسط بسیجیان، برگزاری اردوهای جهادی و اعزام جهادگران بسیجی به مناطق محروم، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و عرضه محصول و تولیدهای خانگی، اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم حاشیه شهرها و روستاها، برگزاری میز خدمت در طول هفته بسیج، رزمایش گروه‌های مؤمنانه و همایش پیاده‌روی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج ادر این شهرستان عنوان کرد. 

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdcceiqse2bqi48.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما