تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۷
۰
plusresetminus
آیین بهره برداری از گلزار شهدای روستای گوشک با حضور صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین و از اهالی روستا برگزار شد.
فایل ویدیو
به گزارش راه آرمان؛ آیین بهره برداری از گلزار شهدای روستای گوشک با حضور صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین از جمله معاون عمرانی فرماندار،بخشدار خبر، روسای بنیاد شهید، جهاد کشاورزی و ورزش و جوانان و اعضای محترم شورای اسلامی، دهیار و جمعی از اهالی روستا برگزار شد.

صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛ اظهار کرد: همه‌ مجموعه‌ها برای تکریم شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان مکلفند و این مهم صرفا مختص یک مجموعه نبوده که ساماندهی گلزار شهدا نیز از این امر مستثنی نیست، چرا که هرچه داریم از شهدای والامقام است.

وی تصریح کرد: حفظ و اعتلای فرهنگ ناب ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تکلیف شرعی و قانونی مسئولین است.

محمدی با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدا یکی از مهمترین مطالبات بر حق مردم است و باید در این راستا با مشارکت همه دستگاه های مسئول اقدام عاجل انجام شود تاکید کرد: باید بکوشیم آرمان ها و دستاوردهای شهدا را برای نسل های جدید انقلاب تبیین نماییم و قطعاً وجود چنین دیدگاهی باعث زنده نگه‌داشتن راه شهیدان و حرکت در مسیر مقدس آنها می‌شود.

انتهای پیام/ع https://armanekerman.ir/vdcgyt9qnak9x74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما