تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۱
۰
plusresetminus
مدیر مجتمع گردشگری، فرهنگی و تفریحی دیار کهن جیرفت؛

ظرفیت جاذبه‌های گردشگری نقش به سزایی در ایجاد اشتغال پایدار دارند

حمیدرضا محمدی گفت: در راستای ظرفیت گردشگری، اشتغال زایی و ایجاد زیرساخت برای رفاه حال گردشگران و مسافران این مجتمع سنتی راه اندازی شده است.
فایل ویدیو
حمیدرضا محمدی مدیر مجتمع گردشگری، فرهنگی و تفریحی دیار کهن جیرفت در گفتگو با خبرنگار "راه آرمان" از جیرفت؛ گفت: رونق جاذبه‌های گردشگری نقش به سزایی در ایجاد اشتغال پایدار دارند.
 
وی افزود: مجتمع گردشگری، فرهنگی و تفریحی دیار کهن که در محل شهرستان جیرفت چهارراه مهمانپذیر خیابان آزادی روبروی آزادی ۷ مستقر می باشد که با زیربنایی بیش از ۱۷۰۰ متر مربع در امر خدمت رسانی به همشهریان در حال فعالیت می باشد.
 
محمدی بیان کرد: مجتمع گردشگری، فرهنگی و تفریحی دیار کهن دارای ۲ آلاچیق بومی محلی مربوط به شمال کشور می‌باشد و ۳ آلاچیق بومی محلی مربوط به جنوب کشور در آن احداث شده است.
 
مدیر مجتمع گردشگری، فرهنگی و تفریحی دیار کهن جیرفت اظهار کرد: این مجتمع با توجه به ظرفیت و گنجایشی که برای آن در نظر گرفته شده است دارای ۲ سالن مربوط به مراسمات عروسی و جشن در آن احداث شده است.
 
وی بیان کرد: شما دعوتید به مجتمع گردشگری، فرهنگی و تفریحی دیار کهن از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهم شهری واقع شده است.
 
مدیر مجتمع گردشگری، فرهنگی و تفریحی دیار کهن تصریح کرد: ایجاد کسب‌وکارهای سنتی باعث رونق اقتصاد و فرهنگی می شود و مطلوبیت خوراک ارائه‌شده، چیدمان مناسب، تمیزی، قیمت، کیفیت غذا و خدماتی که ارائه شده است می‌تواند در کیفیت مجتمع و رستوران نقش مهم داشته باشد.
 
محمدی گفت: مجتمع های سنتی علاوه بر اینکه یکی از جاذبه‌های گردشگری هر شهر محسوب می‌شود، می‌توانند در زمینه اشتغال‌زایی نیز نقش به سزایی ایفا کند.
 
انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdcipwazvt1arr2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما