تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۰
۰
plusresetminus
مهدی محمدزاده از شروع به کار پیمانکار جهت ادامه ساخت سکوهای تماشاگران ورزشگاه شهید سلیمانی از ۱۰ فروردین سال ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش راه آرمان؛ مهدی محمدزاده رییس اداره ورزش و جوانان فهرج در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال نوجوانان این شهرستان با قدردانی از تلاش ها و زحمات رییس و اعضای هیئت فوتبال بواسطه برگزاری منظم مسابقات گفت: حقیقتا نیروها با سخت کوشی تمام، مجدانه در حال رشد و پیشرفت فوتبال شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه از تاریخ ۱۰ ماه آینده ادامه پروژه ساخت سکوهای تماشاگران توسط پیمانکار آغاز میشود افزود: از سرپرست فرمانداری و رییس شورای شهر تقاضا دارم همکاری لازم را در جهت در اختیار گذاشتن ماشین آلات و امکانات به پیمانکار داشته باشند.

محمدزاده همچنین با اشاره به برگزاری جام پرچم توسط فدراسیون روستایی و عشایری گفت: این جام بمنظور شناسایی افراد مستعد تیم های روستایی است که طی آن لباس تیم ها را فدراسیون تقدیم خواهد کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان اضافه کرد: تیم هایی که قصد شرکت در این جام را دارند بایستی تا پایان امروز (یکشنبه) لیست و اسامی خود را وارد سایت انجمن فوتبال ایران نمایند تا بتوانند از امکاناتی که قرار است تقدیم بشود استفاده کنند.

همچنین محمدرضا امامعلی نژاد رییس هیئت فوتبال فهرج در این مراسم با قدردانی از حضور سرپرست فرمانداری و سایر مسئولان در آیین اختتامیه مسابقات از رییس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیئت فوتبال بواسطه حمایت و تلاش در برگزاری مسابقات فوتبال سال ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcc0pqsm2bqie8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما