تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۰
۰
plusresetminus
دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی گفت: به همت خوب بازیگران اقتصادی، امروز شاهد شروع به کار بزرگترین پروژه استانی در بردسیر هستیم.
فایل ویدیو
به گزارش راه آرمان، دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی گفت: به همت خوب بازیگران اقتصاد داخلی و پیگیری مقامات منطقه ای و محلی امروز شاهد شروع به کار بزرگترین پروژه استانی در بردسیر هستیم.

وی افزود : ان‌شاءالله که با اخذ مجوزهای لازم و شروع به فعالیت اجرایی شاهد به ثمر نشستن این پروژه  در ایام پیش رو باشیم و ثمرات منجر به افزایش رفاه و بهبود توسعه اقتصادی و رفع محرومیت از شهرستان بردسیر و حوزه استان کرمان شود.

وزیر کشور بیان کرد: یکی از اصول قطعی که خیلی مورد تاکید رئیس‌جمهور هست، که ما باید بتوانیم در عمل هزینه فعالیت تولیدی و اقتصادی را برای همه تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور کاهش دهیم و فعالیت اقتصادی کاملا پیش‌بینی‌پذیر کنیم، اما برای فعالیت اقتصادی متاسفانه در عمل هنوز بخش‌هایی از دستگاه‌های اجرایی یا نهادهای استانی و شهرستانی در این مسیر همکاری لازم را ندارند و سنگ‌اندازیی‌هایی می‌کنند.

 وی گفت: ما تلاش کردیم در وزارت اقتصاد و دارایی که از طریق پنجره واحد مسئله تسهیل صدور مجوزها و امسال هم به‌ویژه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و مقررات‌زدایی کنیم تا حد ممکن زمان اخذ مجوزهای لازم، هزینه اخذ مجوزها و امکان اعمال نظر سلیقه مدیران و دستگاه‌ها را کاهش دهیم و به شرایط بهینه برویم و از این پس کمک ویژه‌تری صورت می‌گیرد تا سرعت اخذ مجوزها به‌نحوی باشد که مدیران عامل و تولیدکنندگان خبرهای خوشی بشنوند.

انتهای پیام/شاه حیدری  https://armanekerman.ir/vdcfccdy0w6d0ea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما