تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۹
۰
plusresetminus
وحید شاهرخی رئیس جمعیت هلال احمر گفت: طرح احداث داروخانه هلال احمر و مرکز توانبخشی در شهرستان جیرفت در دستور کار ویژه قرار دارد.
جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت
وحید شاهرخی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت در گفتگو با "راه آرمان" از جیرفت گفت: در دولت مردمی بحمدالله اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و در سال جاری در برنامه‌های بلند مدت طرح احداث داروخانه هلال احمر و مرکز توانبخشی در دستور کار دارد.

جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت افزود: در حال حاضر این طرح‌ها در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح شده و در حال تکمیل طرح است.

وی بیان کرد: مرکز توانبخشی در بحث معلول‌های جسمی و حرکتی، ذهنی و پروتز دست و پای مصنوعی به جامعه هدف و عموم مردم فعالیت و خدمات ارائه خواهد کرد.

شاهرخی تصریح کرد: در داروخانه هلال احمر ان‌شاءالله داروهای خاص و کمیاب به مردم جامعه ارائه خواهد شد و تمام اقلام دارویی در این داروخانه براساس نیاز بیشتر مردم و کمبود دارو ارائه می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت مطرح کرد: مختصات طرح داروخانه هلال احمر و مرکز توانبخشی با ظرفیت و قابلیتی که برای آن در نظر گرفته شده است پذیرا و جوابگوی عموم مردم و جنوب کرمان خواهد بود.

وی مجموعه کمک‌رسان هلال احمر را بیشتر اهل عمل و کار میدانی دانست و گفت: در جمعیت خدمت‌رسان هلال احمر وظیفه آگاهی بخشی و افزایش آگاهی مردم در زمان‌های ایجاد بحران آموزش‌ها و دوره‌های لازم داده خواهد شد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcdsj0fsyt0xn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما